Anotace: kdo rád něžné chvilinky
Též se přidávám ke komentářům! Je to překrásné, Skutečně neskutečně se mi to líbí! Krásná slova jsi použila - skvělé, perfektní! ST a mnohem víc! :)
28.01.2011 22:05:00 | Anne Leyyd
hmm, asi jsem trochu jiného názoru, jsou i chvíle, kdy není snadné milovat, chvíle, kdy láska bolí.. vše jednou pomíjí a věřit tomu nechce zamilovaný člověk. Okouzlení v očích někdy pohasne, milovat i tyto chvíle je Ona, zůstat s Ní a jít dál. Snad časem lidé dojdou i k tomu, že láska není jenom pocit, ale odpovědnost za život, kterým se svěřujeme do rukou druhému a který je svěřen i nám, a také odpovědnost za život příští..
Dílko se mi líbí, krásně zachycuje počáteční moment..
22.03.2006 14:19:00 | J's ..
To je kouzelný.. až se stydím, že to čtu až teď.. Někdy se zdá být všechno tak jednoduchý, že..:)
11.02.2006 22:20:00 | Euka
Naprosto úžasné dílko - vždycky mě udiví, jak dokážeš zozebrat jediný okamžik na stránkovou povídku, a právě tím detailem ta chvíle rozkvete do krásy - jako když vložíš něco pod mikroskop. Pod ním také vypadá všechno nádherně, protože to dostalo dost prostoru a pozornosti.
víš, díky tobě se začínám dívat na svět trochu jinýma očima a vychutnávám si chvíle a zážitky, kterým by většina lidí, nevědouc o co přichází, nevěnovala pozornost. Děkuju.
17.09.2005 17:28:00 | Alea - kometa kdovíco přinese
" Když tě obejmu, zůstaneš?"
" Jak bude ctnostné tě milovat.."
Moc krásné slova i myšlenky. Slovní obraty básnířky se prostě nezapřou...Ze zcela nedějové povídky jsi dostala maximum, kouzlo okamžiku..-to každý neumí. 100 b.
03.09.2005 18:57:00 | WhiteShadow