Taky jsem překvapená že to tak rychle skončilo. Četlo se to dobře. A je ještě víc dobře, že jsi jeden z těch kteří se nad svými chybami zamýšlí a snaží se jich pro příště vyvarovat. Také ale souhlasím s Veronikass a myslím, že Jana udělala chyby také ... tak jako každý ... člověk se pořád učí.
15.07.2009 23:16:00 | Anne Leyyd
no rozhodně bych to nepřikládal za vinu Janě
je pravda, že jsem byl řekl bych až moc "přítulný", prostě nevím, jestli byla na vině má touha, či jestli má mysl, protože jsem se do sebehezčí holky nikdy nezbláznil, ale již několikrát ztratil hlavu z povahy některé dotyčné
ale rozhodně i těch pár krásných chvil mi dalo mnohé, alespon co se týče mého chování
přeci jen, říkám, že já nespěchám a ty jednotlivé kroky, co se bude ve vztahu dít, tak nechávám čistě na té dotyčné se kterou jsem, ale teprve ted jsem si uvědomil, že to vlastně není pravda
takže i když mozek by se tím rád řídil, tak chtíč, touha nebo nevim co ze mě to rozhodně nedodržuje...
31.01.2009 13:44:00 | Sirnis
Páni, tak rychlý konec jsem nečekala. Každopádně si nemyslím, že není pravda, že by ses nedokázal nad svými chybami zamyslet, jinak bys totiž nenapsal tuto povídku a neukončil ji právě myšlenkou na sebe samého.
Navíc tu píšeš, jak moc si přeješ, aby byla šťastná. Nevím, ale myslím si, že je škoda, že to ukončila pro takovou hloupost. Lidé holt chyby dělají a dělat budou a ona jistě není výjimkou. Například její půlhodinové zpoždění v koupelně by mě také rozčílilo, i když nejsem kluk, nebo pak to, že si s sebou na první schůzku přivedla kamarády. To se nezdálo být fér. Co kdyby sis přivedl ty své dvě kamarádky. To by pak jistě také nebyla nadšená. Apokud jí něco vadilo, mohla to říct rovnou, aby jsi měl šanci to napravit. Takže chybu bych nehledala v tobě...
Povídka byla jinak ale opravdu pěkná.
Tak přeji hodně štěstí...
31.01.2009 12:17:00 | Veronikass