Anotace: Na DF jsem si přečetl: "Pojďte se o něčem bavit, ale hlavně ne o politice." Tak tady máte jeden milostný příběh...
.
Loni mi můj milovaný hejtman z Hradce Králové pan Pavel Bradík s hrdostí ukazoval svou novou kancelář.
"Tak takovouhle nádheru jsem už dlouho neviděl," vyhrklo ze mne s obdivem. "To asi muselo stát prachů, co?"
"Mně nic, ale daňovej poplatník se prohnul," povídá rozšafně. "Když budete mlčet, tady se podívejte..." a strčil mně pod nos účty za vybavení jeho kanceláře. Ufff, ...musel jsem si sednout.
"Sedíte na křesle za osmdesát tisíc," láskyplně pohladil čalounění z pravé kůže.
Čtu s vykulenýma očima a papír se mi třese v rukou:
84 560 Kč konferenční stolek
163 590 Kč skříň
49 280 Kč konferenční stolek č.2
157 444 Kč pracovní stůl 2ks
220 080 Kč stůl kulatý jednací
105 000 Kč hodiny
84 000 Kč skleník
51 282 Kč židle na kolečkách
106 638 Kč dvojkřeslo
160 944 křesla 2ks
90 216 Kč židle s područkami 4ks
57 876 Kč židle jednací 2ks
62 916 Kč dvojkřeslo č.2
90 552 Kč křeslo č.2 - 2ks
201 018 Kč židle jednací 16ks
164 976 Kč žaluzie 8ks
Vybavení kanceláře milovaného hejtmana Pavla Bradíka z Hradce Králové celkem: 1 929 444 Kč
Začal jsem slzet.
"A to ještě nic není," haleká na celou akusticky upravenou kancelář můj milovaný hejtman, "víte kolik stála celá tahle budova?" rozmáchnul se oběma rukama kolem dokola. "Miliardu a půl - to je tisíc pět set miliónů, člověče!" radostně mu svítili oči jako malému klukovi.
Měl jsem sto chutí mu naplácat na holou. Zvlášť když dnes po roce už vím, že do Úřednického velkopaláce HK (bývalý pivovar, nyní Regiocentrum, oceněná stavba roku 2008) zatéká a oprava bude stát další milióny. Páni konšelé se trošku rozšoupli a zadlužili hradecké občany na pár generací.
Tak co na to říkáte? Nedali byste jim do držky?
_______________
P.S. Tento milostný příběh je smyšlený, ale čísla bohužel ne, ta jsou opravdu do koruny přesná.
Nojo, můj milostný život je chudý. Politiky nemiluji, k některým cítím dokonce nepřekonatelný odpor. Ale Tebe Aťane mám rád, protože tak skvěle píšeš svá láskyplná vyznání...
16.04.2009 13:15:00 | Mario de Janiero
Tak se vžij do toho, že jsme podzemácký odboj Liter.cz, a ty jsi partyzánka se zvláštním úkolem. :-) (udělej z akce videozáznam)
24.02.2009 12:14:00 | Aťan
Neuvěřitelné, jak jsi vychytralý, kotě :)
Zatím se neví co? Hm. A já mám bejt jako průzkumná četa v týmu nepřítele nebo co?
Jestli jo, tak to zase prrrrrrr. Nejsem žádná úplatná děvka (nebo aspoň né tak levně :-D)
24.02.2009 10:02:00 | Kes
Kes, tajně dám vědět vychytrale přes internet, aby nás chlupatý nedostali. Pro jistotu máme holení sebou.
Nový hejtman v hlavě něco má, ale nikdo zatím neví co.
23.02.2009 09:45:00 | Aťan
Aťane: vzhledem k tomu, že jsem se nenacházela tou dobou v HK, tak jsem nemohla být před pivovarem a zpívat sprostonárodní songy.
Bude ještě nějaký srocení odboje? Bych se přidala.
Setkání s novym hejtmanem se určitě nebráním. Pokud je pěknej a má v tý hlavě aspoň něco, aby se s ním dalo pokecat při kafi i o něčem jiném než jsou krajské problémy :)
23.02.2009 08:38:00 | Kes
je mi zle.,.
já chci někam daleko... kde tihle nejsou... Mars už je taky plný?
22.02.2009 21:35:00 | Žqáry
cpal bys jim jeste neco do drzky? :-)...to já ne... ja bych jim vymyslela neco pikantniho, sic me nenapada co nyni, ale ja bych na neco prisla :)
22.02.2009 20:22:00 | saddova
Výborný nápad! Zkratky se nebojím, je snadno zapamatovatelná. Zadal jsem zakázku nejlepším grafikům ČR - návrh na náš stranický znak, logo a vlajku.
S pozdravem - visík, kolego.
22.02.2009 13:43:00 | Aťan
Můj milovaný bývalý hejtmane Pavle Bradíku,
jsem strašně rád, že do prdele se už nakopeš sám, protože jak známo, v ČR by to za tebe nikdo jiný neudělal. Prohrané volby jsou na tebe málo, hade.
Tvůj milovaný Aťánek bobánek puclíček
22.02.2009 10:13:00 | Aťan
Milý Vlastimile, děkuji ti za milostný dopis...
do prdele se už nakopu sám!
(že sem tě vůbec někdy potkal)
Pavel
21.02.2009 20:28:00 | Bean
Tak hurááááá na špičkýýý!!!! (a až se tam usadíme, budeme odrážet ty pod náma :-)))
Revoluce není řešení, ale jak jim dát po čuni s výstrahou pro ostatní budoucí loupežníky?... to mně je fakt záhadou, když soudy jsou na jejich straně.
21.02.2009 11:58:00 | Aťan
Tak to jsem teda zklamán, já myslel že tam pěstili lecjaké byliny a po lecjakých thé pak vymýšleli, čím by se tak ještě mohli dovybavit... Ne, ale nejhorší je, že tohle jsou jen ty pověstný špičky ledovců...
Taky zdravím.
:-)
21.02.2009 11:41:00 | abcabcabc
Karoulec - v tom skleníku (skleněné skříni) měl spoustu darů od prdelvlezků (nebo lobbistů), kteří také chtěli státní prašule.
21.02.2009 11:29:00 | Aťan
Rozvraceček z hospod není nikdy dost, bravo, držím palce... :-)))
Vypadá to, že na Literu přeci jen roste buňka, mám radost. Takže dnes ve tři před (bývalým) pivovarem, dáme pár kousků v restauračce a poradíme se o dalším postupu... teda, kdo ještě bude moct mluvit a chodit...
21.02.2009 11:25:00 | Aťan
Já bych to jedno okno obětovala, tohle by daňový poplatník určitě rád zacáloval.
20.02.2009 20:53:00 | jita.1965
Mě by zajímalo, co pěstujou v tom skleníku za osmdesát čtyři, takže - hlásím se kdyžtak, coby partyzán. Ne že bych teda měl přímo kulomet, to ne, ale metati umím. No a... a tak, no. :-)
20.02.2009 18:16:00 | abcabcabc
Do držky..ale šutrem :-)
20.02.2009 13:38:00 | Chancer
Už s Beanem vyrážíme! (to budeme zase vožralí, těžký život partyzána... :-)
20.02.2009 13:25:00 | Aťan
Mně se ten nápad s podkopáním líbí. :-) Anebo se mezi ně nenápadně vmísit, jako naoko krást s nima a pak si na to zvyknout. :-)))
20.02.2009 10:25:00 | Aťan
Kes, dohodím ti nejlepší partii - Bc. Lubomír Franc, nový hejtman HK z ČSSD (fešák :-), páč Bradík a celá ODS ve volbách vyhořela i tady v HK.
Atol a jejich parkovné je taky bezva téma, prodej nehorázně předražených bytů v HK je další pěkná milostná romance, pak státní zakázky - hanba mluvit... atd. atd... :-)
20.02.2009 10:22:00 | Aťan
to Vapiti: Myslim, že se moc zabýváš sci-fi. ať už se jedná o MS v Liberci a nebo podkopané vládce Královéhradeckého kraje :)
20.02.2009 10:19:00 | Kes
jojojo ... určitě souhlasím ... na téma co je příčinou a co s tím by se daly vést hodinové debaty ... mě dnes zase pobavily zprávy z Libereckého MS - původní záměr byl takový, že stát to nebude stát ani koruny, že si to ufinancují sami, teď už do toho nateklo ze státní poklady 1,5 miliardy a celkové náklady jsou odhadovány až na 2,5 miliardy ... tomu říkám pecka ... za pitomé tři týdne "slávy" naší maličké země, která je beztak pomíjivá ... další ukázka naší vlastní nabubřelosti ... kde jsou ty časy, kdy lidé sportovali z čiré radosti a dělali to jako svého koníčka ve volném čase po práci ... atd, atd ...
ještě to s tou zemljankou promyslete ... nechtělo by to spíš frontální útok pěstí do čumáku ... jo ale teď mi to došlo ... vy se pod ně nepozorovaně podkopete, oni se propadnou ... a lidi budou vystrašený, že si je vzalo peklo ... a už budou všici hodní ... :-)
20.02.2009 10:16:00 | vapiti
Dříve jsem ho jen měla ráda. Teď ho nepokrytě miluji.
To bude nejlepší partie v kraji, ne?
Add pivovar: pokud budou naši páni konšelé jen trochu chytří, tak je ta budova tušim ještě v záruce. ale pokud ne, tak se mi do HK vracet jen tak nechce.
Aťane: příště můžeš napsat milostní příběh na téma Atol :)
20.02.2009 10:09:00 | Kes
Vapiti, komu je dovoleno, ten si dovoluje, a vo vo vo tom toje. Běžný občan, ustaraný, aby uživil svou rodinu ti řekne: "politika mě nezajímá". Ale už mu nedochází, že tímhle postojem těm loupežníkům odevzdává půl výplaty.
No nic, ...na Literu tohle nevyřešíme.
Se Siorakem, Beanem a spol. založíme podzemní odboj. Jdu kopat zemljanku, naši první kancelář.
20.02.2009 09:18:00 | Aťan
..hmm..ach..velice milostné..doufám že taková láska,nikdy nepolíbí líce mé..:-))
20.02.2009 09:01:00 | Tacca
... co k tomu říct .. do HK to mám kousek ... rekonstrukce je povedená, ale když někomu chybí soudnost, tak ani to dání do zubů nepomůže ... bohužel to vypovídá o mizivé či téměř žádné politické kultuře či morálce ... je to jedním slovem smutné ... teď když je ta všemi skloňovaná krize, tak se budou muset na vybavení dalších kanceláří trochu uskromnit - tak o 10 až 15 procent :-), že by koupili o jedno křeslo méně?
20.02.2009 09:00:00 | vapiti