Nejkrásnější obraz

Nejkrásnější obraz

Anotace: sice jsem v současnu sám, ale nějak, když jsem poslouchal hudbu, tak mě to u jedné písničky přepadlo; prostě myšlenka muže při pohledu na svou spící milou..

Nechtěl jsem vstát. Nedokázal se ani pohnout, jinak by si se mohla probudit. Chtěl jsem se na tebe dívat. Celé hodiny. Na tvou spící tvář. Tak líbeznou a pokojnou. Na tvé smyslné rty, které překrývaly prameny hebkých vlasů. Byla jsi pěkně rozcuchaná. Nenalíčená. A přesto nejkrásnější!
Oněměl jsem a nechtěl už nikdy promluvit. K čemu taky mluvit? Co říci? „Miluji tě!“ Ne, to je moc patetické a přesto jen pro tebe mé srdce tluče. Já chtěl říci: „ Děkuji!“ Díky za každý den s tebou. Za každičký okamžik prožitý po tvém boku a s tebou ve své náruči. Jsem sentimentální? Hlupák, trouba nebo snad blázen? Možná. Ale možná si pouze přeju tu nejbáječnější věc na světě. Něco, co mi můžeš dát jedině ty a nikdo jiný. Protože ty jsi ze všech dívek jediná. A i když jsou možná krásnější, tak k čemu by mi byly? Žádná z těch krásek totiž nedovede se smát jako ty. Pohladit, políbit nebo mě rozesmát. Jsi jediná orchidej v moři růží. Drahokam v hromadě zlatých mincí. Jsi něco mnohem víc, než žena. Pro mě ta jedna jediná!
Pohla si se v přikrývkách a mé srdce se splašilo. Tak málo ti stačí, abych nad sebou ztratil kontrolu. Já, ten suchar a kliďas, co se ani nedokáže hýbat do rytmu hudby, protože k tancování potřebuje taneční kroky. Ten, kdo není impulzivní, co raději všechno, všecičko, musí mít do detailů promyšlené. Ale když jsem s tebou je všechno jiné. Každou vteřinu, minutu, hodinu žiju naplno. Žiju naplno a zároveň si vychutnávám to nejlepší z dané chvíle, okamžiku, který se nikdy nevrátí.
Tolik bych ti toho chtěl dát. Tolik. Ale všeho by pro tebe bylo málo. Protože ti nedovedu dát to, co si zasloužíš. Přesto přese všechno ti chci dát aspoň sebe. Vím, je to opravdu málo. Ale je to jediná věc, u které si ze srdce přeji, aby byla navždycky ve tvém srdci.
Autor Sirnis, 24.11.2009
Přečteno 444x
Tipy 16
Poslední tipující: Anne Leyyd, Aliwien, jjaannee, umělec2, Fighting Dreamer, KORKI, Ejí, lexus, Kirchen, 1dvatri, ...
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Opravdu moc krásné ...

28.01.2010 23:00:00 | Anne Leyyd

Je to moc krásný...

22.12.2009 11:46:00 | Kallkaa

Je to moc hezké vyjádření pocitů. Ale občas bych to trošku češtinsky uhladila, např. správně je pohla ses v peřinách, stejná drobná chybička je ještě jednou v úvodu příběhu. Také bych si dala více pozor na to, aby se neopakovala stejná slova v jedné větě. Prostě - podle mne k dokonalosti tomu něco málo chybí. Ale třeba je to jen můj názor, v žádném případě Tě nechci nějak otrávit či znechutit v další tvorbě. Čteš-li rád povídky ze života, zkus se podívat i do mého autorské přihrádky. Třeba i Tebe moje příběhy potěší.

15.12.2009 19:23:00 | Aliwien

Je to moc hezké vyjádření pocitů. Ale občas bych to trošku češtinsky uhladila, např. správně je pohla ses v peřinách, stejná drobná chybička je ještě jednou v úvodu příběhu. Také bych si dala více pozor na to, aby se neopakovala stejná slova v jedné větě. Prostě - podle mne k dokonalosti tomu něco málo chybí. Ale třeba je to jen můj názor, v žádném případě Tě nechci nějak otrávit či znechutit v další tvorbě. Čteš-li rád povídky ze života, zkus se podívat i do mé autorské přihrádky. Třeba i Tebe moje příběhy potěší.

15.12.2009 19:23:00 | Aliwien

Je hezké býti zmetený je to totiž lepší než být zametený.

06.12.2009 13:17:00 | umělec2

No, vzpomínek mám více, než dost...

03.12.2009 06:41:00 | Sirnis

Petře, je to hezké...pamatuješ?

02.12.2009 19:03:00 | říkali mi princezno

Nádhera. Kdyby mi tohle někdo napsal, asi bych neodolala. Pokud najdeš takovou, která si to zaslouží, neváhej a použij tento text. Vsadím se že bude tvá. Je to jak z pohádky o krásném snu.

29.11.2009 09:54:00 | naopak

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí