Anotace: Znáte to, opustí vás člověk kterého jste milovali, ale nedokážete na něj zanevřít. Stále se snažíte pomáhat, jen proto, že nechcete vidět jak trpí...i když to znamená, že budete trpět sami místo ní...
Vlemi procítěné, jen, prosím, neskákej ze skály. Buď silný,najdi útěchu alespoň ve svých dílech, které píšeš, tam ukryj své pocity. Najdi si někoho, měj zvířátko, piš díla a uvydíš, že se o aspoň trochu zlepší... ST
06.10.2011 16:16:00 | bloodyma
No jo znám to.Musíš mít hranice a skákat ze skály v tomhle případě je k ničemu.Prostě ona Tě vysává a ubližuje ti a dělá jí tao asi dobře...takže jí jasně dej na jevo že nejsi hadr na podlahu...Držím palce taky jsem to prožila a on mě ještě týral podrobnostmi z intimního života a jednou mi řekl jooo tebe tebe jsem taky takhle miloval a ještě víc ale překonal jsem to-v tu chvíli mi bylo jasné že už ho nechci vidět...
14.09.2011 17:38:00 | la loba
Žít minulostí, doufat že se vrátí... To jsou dle mně nejtemnější stránky lásky, mít zavřené oči a divit se že svět je černý.... Stačí pouze chtít ty oči otevřít... Až na to jednou přijdeš ty sám, tak uvidíš jak tě mile překvapí, že svět je plný barev ;-) Je krásné milovat, ale je ještě krásnější milovat i s rozumem, který se nás vždy snaží chránit před věcmi jako je tato.. Stačí ho občas poslechnout...
P.S. Ona si tě stejně nezaslouží a nemám ji vůbec ráda :-)
28.05.2011 09:23:00 | Castiza
to je moc smutné a zoufalé, ale neskákej a ani už neposlouchej, řekni jí to všechno nebo najdi jinou.. přeju hodně síly =)
27.05.2011 20:37:00 | dream in emptiness
Krásně a kvalitně napsáno, s velkou porcí sensibility navrch....a hlavně to hezky hojí (nebo otevírá, podle masochismu čtenáře)staré rány...taky jsem něla chvíle, kdybych Karlovi nejraději zakroutila krkem :-)
27.05.2011 18:25:00 | kaňka ouškovaná
Mluvíš,
a tvá slova létají kolem...
Jako dýky zarývají se mi,
do srdce...
A moje slzy,
je převlečená krev....
A ty tvoje další věty,
jako Uragán pustoší mojí duši...
Nechť pád dlouhý,
vezme mi život....
Tvoje tělo, rty i doteky,
co už nepatří mě....tolik mi chybí, lásko....
Nevidíš,
neslyšíš....
Žiješ si vlastní story,
a já jsem špatný herec na to, abych to zvládl...
27.05.2011 17:41:00 | whiolet