Anotace: Bylo, nebylo. Nikoho nenutím k přečtení, nevím, jestli to totiž stojí za něčí pozornost. Ale zkusit to můžete. Za kritiku budu jen ráda, za ostatní samozřejmě děkuju!
Díky. Snažím se, aby to bylo přenesené i do povídky. A když to tam někdo vidí, jsem moc ráda.
06.05.2007 15:26:00 | Barunka=o)
Pěkně vystihuješ pocity,které člověk zažívá,když je nešťastně zamilovaný...Moc pěkné
05.05.2007 12:50:00 | Arey
Díky za komentář-už bych se taky opakovala, takže takhle jednoduše. Určitě se mrknu, co jsi napsal...i za cenu tý depky!:) měj se hezky- to všechno přebolí, fakt. Jen ta doba je celkem dlouhá...
29.03.2007 17:02:00 | Barunka=o)
Jj díky moc za názor-určitě napiš a já ti přijdu oplatit návštěvu!:o) zatím...
26.03.2007 19:36:00 | Barunka=o)
Pěkné:-) A ta věta s tím jménem, číslem a bydlištěm je neskutečně pravdivá...Vědět všechno a nevědět nic, to znám a taky o tom brzy napíšu nějakou povídku. Měj se a jen tak dál!
26.03.2007 19:18:00 | Boleslava
Nevím, proč to tak je. Ale je to tak. /strach z prozrazení, anebo strach z toho jak zareaguje on/- asi proto to v sobě často lidi dusí a ze strachu, že by to mohlo dopadnout špatně, se raději ani nepokusí. Díky za ztrátu času, když sis to četl a strašně moc díků za dlouhej komentář s tvým názorem!Zdraví Baruš
25.03.2007 14:18:00 | Barunka=o)
Pěkný příběh, opravdu pěkný jak z života... i když tam jsou trochu věci co bych neřekl že by proběhli ale co bych řekl... Líbilo se mi to moc, dokonce něco podobného znám a já si na takový to stání před domem, ve skrytu stínu, kde fouká vítr a čechrá mi vlasy, nebo zanechávání květiny na určitým místě, kde právě ona prochází, či se tam nachází...na to já si potrpím nevím sice proč ale je to tak:). A proč vy ženy někoho milujte "skrytě" nebo i neskrytě ale nic neřeknete a radši to dusíte v sobě a pak už je pozdě:( to alespoň u mě bych to nejradši vykřičel do celého světa... i když mi to je často k ničemu..:(
25.03.2007 14:06:00 | Marcus Oplus
Ta povídka je opravdu hezky napsaná, tak realisticky, ale zároveň i plná fantasie, jsou tam cítit pocity, prožít to asi nebylo moc pěkné, ale ta povídka se ti moc povedla
24.03.2007 20:49:00 | Gracia
Dobře!děkuju-jsem vás( tě) chtěla poprosit, zda byste (by sis) si mohl přečíst mojí povídku-Černí andělé, zajímal by mě váš( tvůj) názor!:o)děkuju.
24.03.2007 19:54:00 | Barunka=o)
Napsano zivotem, ...
... jen trny dokazi nase smysly ... vydrazdit tak ...
ze cela skala prozitku se objevi ... /jeste ti k tomu v Po. neco napisu, pisu na Pocket PC, a je to trosku nesikovne - neumi Cesky ..;-))
24.03.2007 18:15:00 | HarryHH
Prožíváš přesně to, co jsem prožívala já! To bylo to samý. Toho kluka jsem znala spíš jen z vyprávění od mojí kamarádky (je to jeho sestřenice).. nebo jsme si spolu párkrát smskovali a asi dvakrát jsme se bavili. O nás dvou! Vždycky řekl přesně to, co jsem slyšet nechtěla. Ničil mě. Bolelo mě potkávat ho každý den. Jak se směje, je bezstarostný.. a já pro něj doma brečela do polštáře. A potom, co jsme spolu na diskotéce tancovali ploužák se to ještě prohloubilo. Teď, po skoro dvou letech je to pryč. Taky to zvládneš. Chce to jen hodně síly a dobré kamarády! Kdybys chtěla, přečti si moji básničku Zklamání.. ta je přesně o něm a pro něj..
Jinak hezky napsaný!!!
24.03.2007 16:20:00 | Iwetta
Děkuju za vaše názory, v počítači to mám rozpracovaný víc, ale to už je takový dost osobní, takže jsem to utla jinak-takže vše, co tady píšete 100% chápu a beru to. Díky.
24.03.2007 09:40:00 | Barunka=o)
Noo..je to hezký, takový reálný-skoro každý se do toho 100% vžije,je to dobře napsaný,ale bohužel..takový.. nevím..je to docela dobré téma, zklamání, láska přes ICQ, jak už napsala Agnesita,ale něco mi ten dobrý pocit z toho ubýrá.. snad ten zrychlený konec? Kdyby si více popsala, jak ses cítila,prostě tvoje pocity a ne jen takovým "strohým" ukončením.. ale jinak..celkově je to dobré :)
24.03.2007 08:04:00 | -Jojo-
pěkný příběh, zaujal mě i proto, že se týká spousta lidí... láska přes icq, skrytá láska, krutá pravda... trochu mi tam nesedí ten konec, myšlenky se mi rozběhly k různým závěrům, ale snad jsem nakonec pochopila dobře... pěkná povídka!
24.03.2007 01:48:00 | Agnesita
Ach jo, my ženy jsme ale naivní. Jnže zaplať Bůh, stokrát nic umořilo i vola, tak proč ne nás. Poprvé to bolí nejvíc.
23.03.2007 23:04:00 | vandule