Anotace: Zas ta Týnka!!! Kapitola 2. Třeba se zastavíte, zavzpomínáte a na vašich rtech se rozehraje úsměv...
Mít Tvé nadání nepotřebuji tohle podání. Indiáni stahovali skalpi, strašně smrděli, zabíjeli bizony a jedli jejich syrová srdce. A ty zatím pod tou peřinkou leštíš ..... představ si co. A May byl Němec (myslím) a to byl i Hitler. A kdo je tady dobrej a kdo zlej. Vim, kecám no a co když já nejsem meďák. Jo abych nezapoměl dobrý to bylo, co se dá dělat.
29.05.2007 19:16:00 | umělec2
Tva dilka jsem uz snad ohodnotila vsechny, miluji deti a tak ti davam zase bodik alespon komentarem, mas bajecne srdce a to je moc skvele. Diky ze jsi to tak krasne napsala Z.
26.05.2007 10:21:00 | carodejka
Ahoj Judi!Jsem rád,že už se tu jen tak nebrouzdáš ku stravě a konečně jsi se zas po zajíčkovi odhodlal dát něco do placu.Je vidět,že jsi prfík!Směju se,až se můj mladší syn budí ze spaní!Tak se měj a hodně další inspirace Ti přeje Cap 1
26.05.2007 00:21:00 | Kozoroh 1
Vida,jak ten čas pokročil.Mně stačilo líbání. Ale zase jich byl velký zástup.S každým filmem nebo knihou obmněňován.Bylo to příjemné-večer před usnutím.
25.05.2007 20:02:00 | s.e.n
Vidíš, každý chtěl byt Olda šetrhend, nekdo Vinetú, já zas zbojníkem. Bezva, že si zas tu, v písmenkách.
23.05.2007 20:53:00 | stryc
Já vím...zabil se v autě...prý selhaly brzdy...ale...v postavě Oldy Šetrnýho bude žít v mnoha holčičích i klučičích duších navždy...
23.05.2007 11:45:00 | Judita
To teda v žádném případě!!!Olda je můj!Těch nocí!!!Nepočítaných... a hele...on už umřel taky...Lex...ach jo...nechám si rupíka..ten je živej ...někdy až moc ;-)))
Přece se domluvíme...ne ...Juditko :-)
23.05.2007 11:37:00 | no
Kurňa...co to tady píšu...vždyť to není o mně, ale o Týně!!! :-DDD
No, holt jsem se do té postavy kapku ponořila...
23.05.2007 11:32:00 | Judita
Ty potvoro jedna nepřející!!! Já Ti kašlu na Vinnetoua...ten byl zajímavej tak leda do trojky...:-DDD...když to zrovna Oldíkovi nevadilo...A Oldu?!...toho Ti teda nepřenechám ani za nic!!!...už si vyhrnuji rukávy a házím Ti rukavici...kdy a kde...vyber zbraně...
Sekundovat Ti to může ruprecht...já poprosím Aťana...
:-DDD
Hele, ještě nabízím smír: Nechceš Old Firehanda? Ten také stojí za hřích a je volnej - vždyť to jemu zastřelili Rybanu, Vinnetou - chudák - ji mohl milovat pouze platonicky... :-)
23.05.2007 11:23:00 | Judita
Judito...jsi vedle..Olda spával se mnou...milovala jsem ho!!! děsně, moc...a taky mi té Ni-šoči bylo líto...ale zase na druhou stranu...mohla jsem ho milovat o to víc...chudáčka opuštěnýho :-) Navíc to byl podobou celej můj táta, jak jsem ho znala z fotek...zemřel když mi byly čtyři a jmenoval se taky Olda...teda Oldřich...sokol takovej...ach jo... Vinettua ti ale klidně nechám...ten mě za srdce ,,nebral" ;-)))
23.05.2007 11:12:00 | no
Sexu zdar a futbalu zvlášť!
Šach víš...
Takže toto si TY!
Príjmy odomňa úprimnú závisť.
S Trebišova niesom,som ,,západňár,,
z Blavy...
...a Ty len píš,píš,píš...
22.05.2007 11:14:00 | džemo
Prostev krasny pocetla jsem si bajecne, napsala jsi to od srdce a to se mi moc libi.Z
21.05.2007 00:09:00 | carodejka