BEZ CHLAPA JE HOLKÁM SMUTNO

BEZ CHLAPA JE HOLKÁM SMUTNO

Anotace: Týna s Denisou opět řádí... 9. kapitola

Probouzí mě chlad a šramot od krbu. Denisa sedí na bobku a snaží se probudit plameny k životu. Je na ni skvostný pohled!
Stávám se lesbičkou! - uleknu se. Ach ne. Má věčněchtivka mě ujišťuje, že by nepohrdla krásně tvrdým... Musela to být rána, jak mi spad kámen ze srdce. Uff!
Denisa se otočí a do přítmí pokoje zazáří její oči. Podá mi ruku a pomůže vstát. Odsune konferenčák do rohu sedačky, přilije víno do nedopitých sklenic a uvelebí se v prostorném rohu sedací soupravy. Pohybem mě vybídne, ať usednu mezi její rozkročené nohy.
Vlezu si k ní, natáhnu se po cigaretách, vložím dvě mezi rty, zapálím, jednu dám Denise a zhluboka vdechnu a vydechnu kouř. Upiji vína a opřu se o dívčinu hřejivou měkkou hruď, pozorujíc stropní trámy. Tak takhle nějak musí být v ráji, pomyslím si. A to jsem ujela o čtyřicet kilometrů kratší cestu, usměju se v duchu. Váhám, zda položit otázku, která se mi mučivě dere na jazyk snad od samého kraje.
"Ty, Deniso...," stále otálím. "Deniso, ty jsi lesba?" vyhrknu nakonec rozpačitě. Nerada bych se jí dotkla a pokazila naše mladé přátelství.
"Ale kde," směje se. "Není nad pořádnýho chlapa. Ale s mužskýma je to prostě jiný," dodá.
"A jak si...," nevím, jak vyjádřit svou otázku. Leč ona dobře ví, na co se chci zeptat.
Z jejích rtů pokojem proudí křišťálová bystřina dívčích prožitků. První pusa na lavičce v parku, zpocené ruce puberťáků nesměle těkající na dívčím těle pod tričkem, s protipólem laskajících teplých dlaní - znalých rukou mladé profesorky z umprumky. Šestnáctiletá Denisa stojící modelem sochařce a dosud nepoznaná rozkoš milování.
Tajemství objetí mužských paží s kouzlem sálavého propojení odkryté o pár let později.
Je toho fakt málo, co bychom o sobě v této chvíli nevěděly.
"Chci se milovat," šeptá Denisa roztoužená naším holčičím špitáním. Odběhne a vzápětí se vrací s malým kufříkem. Otevře jej a já konsternovaně zírám na úžasné napodobeniny mužských údů. Malí, velcí, tlustí, tencí... Věrné kopie, se všemi žílami i naznačenou dírkou v hlavince. Jeskyňka se mi z toho pohledu orosila.
Beru do ruky jednoho robertka za druhým, nakonec neodolám a jednoho zkusmo strčím do své dychtivé dírky. Plavuňka natěšeně pomlaskává, když s ním pomalu pohybuji dovnitř a ven. Že se Denisa nezůstává jen dívat, to vám snad ani nemusím povídat.
Po dlouhém šoustbertkování se oddáváme zaslouženému odpočinku.
"Chtělo by to mužskýho. Stejně, viď? Aspoň si pustíme porno."
Nadšeně vypísknu: "Porno?! To jsem ještě nikdy neviděla. Sem s tím. "
"Já tě miluju. Vzato kolem a kolem, sbalila jsem pannu. Sice perforovanou, ale bahnem světa neposkvrněnou. S ženskou nebyla, s robertkem nebyla, porno neviděla..."
Koukáme na video. Jsem zklamaná. Takřka žádná milostná předehra, jenom tvrdá stupidní šukačka. Zepředu, zezadu, s jedním, se dvěma, pořád dokola. Zažít to - no... nevím... Dívat se na to - nuda. Na dovršení všeho hekaj aktéři v němčině. Jářku lidi - úděs. Kdo to neviděl, o nic nepřišel. Nebýt Denisiny ručky šmátralky, tak se snad ani nevzruším.
Denisa vstala, vypla zvuk videa a vsunula jakousi kazetu do přehrávače. S černým hedvábným šátkem se blíží ke mně.
"Teď ti zavážu oči, Týnečko. Ty lež, roztáhni nožičky a čekej. A ani se nehni, ať se děje co se děje."
Zvědavostí vibruju. Co jen to na mě mohla zas vymyslet? Ležím, oslepena černým šátkem, a můj klín se topí v záplavě milostné šťávy. Rozdmychává mě směsice tajemného očekávání a zároveň úzkosti. Slyším Denisiny kroky. Cvakne knoflík kazeťáku a z reproduktorů na stěnách zazní jemné mužské vzdechy. Ruce uchopí mou nohu a něžný jazýček mě pošimrá mezi prsty.
Mužské vzdechy se zrychlují a zesilují, jazyk i ruce stoupají po mých stehnech, už, už - ach, vyhnuly se mé pipince. Ta zoufalstvím neví, co počít. Jazyk škádlí bříško, ruce hnětou kůzlátka, poštěváček k prasknutí nalitý - bolí, nejraděj bych si naň šáhla, ale netroufnu si, kontroluji celé své tělo a jen s naprostým vysílením dociluji toho, že ležím bez jediného hnutí.
Hlas vzdychá a já vzdychám s ním a kroutím se, ne, tohle se nedá vydržet. V mé chlupatince zurčí přívaly milostných šťáv. Sténám s tím neznámým mužem, jenž se pomocí techniky připojil k našemu dívčímu duu.
Denisa vstává, její ruce opouští mé tělo - "ach" - vzlyknu a chci odstranit šátek ze svých očí.
"Ne!!!" - zahřmí rozkaz a mé ruce zděšeně ucuknou a chlap funí.
Denisa vklouzne mezi mé nohy, funění nabývá na intenzitě - ale co to, Denisy je nějak víc, něco nesouhlasí... Klade si mé nohy na ramena, rukama nadzvedne zadeček, chlap zařve - a v tu chvíli probodne mou vyděšenku šílený pyj. Vřeštím a chlap vřeští se mnou.
Milenčina pánev přiráží k mému klínu hluboko a tvrdě a hned zas jemně na krajíček. Můj G bod je vydrážděný k nesnesení. Strhnu si šátek a čučím na tu neuvěřitelnou černou dýku připnutou u Denisina břicha. Ta něžná bytůstka mě mrdá jak pouštní lev, chlap křičí: "Vrazím ti ho tam až po koule..."
Má lulda připomíná jarní tání sněhu...
Áchám, jojkám, kvíkám, snad nejsem vůbec při smyslech. Chlap vydá zařehtání připuštěného hřebce a mou pičku zalijí vlny rozbouřeného moře. Černý pták vyklouzne a já stříkám a stříkám v rytmických intervalech mé stahující se pochvy. Denisa lehá na mě a vášnivým jazykem proletí do mých úst. Líbáme se, černý nástroj vtlačený do našich bříšek.
"Ach, Bože, Božíčku," vzlyknu nakonec a skrývám obličej do jemných zlatých vlasů. Teprve po chvilce se odvažuji zašeptat: "Denisko, miláčku, nezlob se, já jsem se asi počůrala."
Cítím až moc dobře to mokro pod svým pozadím. A ten poklad nad poklady se vzepře na rukou, pohladí mou tvář a řekne: "Ale nepočůrala. To byl koitální orgasmus a ty seš jedna z mála, která při něm tak nádherně stříká. Docela jak chlap. Tos zažila poprvé?"
Nevěřím...
"Je to produkt Skeneonových žláz, žádná moč," dodává Denisa s neotřesitelnou jistotou.

Škodovka se blíží ku Praze. Je úterní podvečer.
Zdá se vám, že se mi ten víkend krapet protáhl? No aby ne.
V mé tašce odpočívá dárek od Denisy. Nový společník pro krásné chvíle. Je růžovoučký, měkoučký s naprosto realistickým povrchem. Jak na míru dělaný pro mou svědící dírku. Napadá mě otázka: "Deniso, kde jsi k těm věcem vlastně přišla?"
"Jeden z dárků od taťky k osmnáctinám. Vždyť jsem ti říkala, že naši jsou bezva. Táta přišel za mnou když už bylo po oslavě a já ležela. Položil na noční stolek kufřík, řek že už jsem dospělá, že mám myslet na budoucnost, používat svůj mozek a jeho dárek. Dal mi pusu a se slovy - tohle ze mě dědečka neudělá - odešel," dopověděla Denisa pro mě neuvěřitelnou vzpomínku.
"Počkej," říkám, když se mi vše dostatečně rozleží v hlavě, "a co ty kazety?"
"Ty mi dal můj kluk, než odjel do Moskvy studovat. On je taky dobře praštěnej. Sem tam mi posílá nové."
"On ví...?"
"No jasně. Holky mu nevaděj. Kdybych šla s mužským, zabil by mě. Tohle je jiný a jemu se to líbí."

Zůstala jedinou ženou mého života a stala se mou vášní. Čas od času přilétá vážená fotografka a sochařka z New Yorku do Prahy, kde na ni čekám já. I po těch letech je stejně krásná, sladká a vášnivá. Jediný milenec, o kterém můj muž neví. Je mým tajemstvím.

A vy mu to nepovíte, viďte?
Prosím.
Autor Judita, 24.06.2007
Přečteno 3627x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (17)
ikonkaKomentujících (13)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
líbí

...mohla bych to tisknout a budeme to prodávat tady u nás na dvojce řekněme povídka za 5 a 20? Novéé zprááávy, dnešnííí povíídka, super četní do metra, vlaku i náctiletým před spaní .-)
Tak jdem do toho?

02.08.2007 15:11:00 | Rybí_kost

líbí

..Týna a Denisa... tak na tyhle dvě už dávno nemám..
jedině ta stovka v hodnocení...
***
Jiří senior

04.07.2007 14:57:00 | j.c.

líbí

Judy ... vis dobre ze ve psani povidek jsi proste neprekonatelna... moc krasne jsem si pocetla , vse si tak perfektne vystihla. Preji Ti krasny den Zita.

04.07.2007 01:13:00 | carodejka

líbí

..já se necítím...budu muset do sprchy..
..hele,co takhle povídka o trenérovi plavkyně..ve sprchách...hih;oD

/já jen,že mě honíš a sama...se flákáte,královno/

03.07.2007 11:09:00 | Žqáry

líbí

jsem se koukla, jestli jsem tuhle už četla a víš co Ti musím říct? proč jsi čubíkovi napsala, kde se tu bere a mně ne? já se tím cítím dotčena, abys věděla:-DDD

02.07.2007 13:07:00 | Rádoby zoufalá

líbí

Ježkovyvoči... čubíku... kde Ty ses mi tu vzal?!... takovej slušnej kluk a čte takový šílený nestydatosti...
a ještě přitom mrkáš... jestli Tys z toho nakonec nedostal tik!!! :-D
To víš - čert nikdy nespí! :-DDD

02.07.2007 13:05:00 | Judita

líbí

Že nahlédnu do tak živé erotiky to je tedy věc,ale nahlédlo 500 až 800 lidí,proč ne já.Je to lidštější než mnohé jiné praktiky.A vyprávěčský talent je nesporný.

01.07.2007 16:21:00 | s.e.n

líbí

..no to jsem si mohl myslet..

26.06.2007 16:34:00 | STIMPRE

líbí

..tak co je..jsi usnula?A pak,že já jsem zhnilá psát..;oDDD

26.06.2007 12:45:00 | Žqáry

líbí

Souhlasím s Ágnes, jen nevím, jak to můj nebohý tatínek vezme:-D

26.06.2007 00:48:00 | Rádoby zoufalá

líbí

no mě žehlíš dodela dobře...pěkně jsem si počet tak jako
tedy vždy...

25.06.2007 19:42:00 | jedam

líbí

Tak si žaluj - on už to Pavlík mezitím stejně dávno ví - vždyť já na sebe povím i to, co nevím.
Pá pá Týna - Ty jeden rošťáku! :-))

25.06.2007 10:44:00 | Judita

líbí

Budu mlčet jako hrob. (možná)

25.06.2007 10:06:00 | Aťan

líbí

Trochu jsi mě uklidnila. Ani falus, ten přirozený
koitus neudělá...

24.06.2007 22:43:00 | Bíša

líbí

ehm, ... jo... už... už je to lepčí... už začínám dýchat...
asi poučím naše, co se dává k osmnáctinám ;oD
jseš péro ;o) ale správný! =P

24.06.2007 22:09:00 | Ágnes

líbí

Mít jeho adresu, hned to jdu vyžvanit. Fantazie tou si lze moc pomoci. A víc nevím co dodat.

24.06.2007 21:34:00 | umělec2

líbí

..jedna z mála;oD

24.06.2007 20:26:00 | Žqáry

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel