parada, precetla jsem vsechny dily jednim dechem.. sice mi to zabralo cely odpoledne a vecer, ale stalo to za to :o) akorat bych chtela podotknout, ze mi to malinko pripominalo "ranc u zelene sedmy", taky se stehovali z mesta pryc. ale jinak fakt moc pekny, uz se tesim jak si zitra prectu "zazracne krasnice" dneska uz na ne nejak nemam silu :o/
14.07.2007 08:54:00 | Misty
Tak nějak rychle to uběhlo a je konec. Zasmála jsem se, zasmutnila, zamyslela ... byly to hezké chvilky. Snad už v hlavě máš námět na další dílko (řekni, že jo :o)). Budu se těšit. Díky.
07.06.2007 23:22:00 | Lorraine
Byla to hezká povídka. Že je konec také mně překvapilo.
No aspoň může zase něco začít.Psát povídku,nebo román je mnohem horší než básně. Musíš to mít stále v hlavě-ten děj.
Jsi fakt dobrý povídkář.
07.06.2007 19:33:00 | s.e.n
Aťane, snad vše už je tu napasané,ale musím se přidat. Tolik mě tvá Renovace dala, smích, dobrou náladu, chuť do života. Nádherně mícháš hořkost života s jeho světlými stránkami.
To už je vážně konec?!? Nééé, to nemůže být, všem by se nám po našich nových přátelích stýskalo. Snad se ještě Jany, Kačenky, Markétky i dalších dočkám. Stojí to za to!
07.06.2007 15:51:00 | widder
Ano, naše generace to schytala nejvíc, protože s náma začínalo DDT a užitková chemie. Postřiky, hnojiva, umělá hmota. A následky si neseme sebou. Jak dlouho má kdo vyměřeno? Připočítej si cigarety a prepitie a třeba se dopočítáš. Jedno je, ale jisté. Jsme na řadě. Smutné, co?
07.06.2007 11:17:00 | Verule
...jsem neodolal ...
...jo a mám u tebe stoh papíru ...
...tady to prostě číst nestíhám ...
06.06.2007 22:21:00 | WhiteSkull
Už mně vzkazy nefungujou skoro u nikoho! A tak vám všem chci poděkovat alespoň takto.
Když nepočítám Bohouše (byl tak drasticky upraven, že nezůstal kámen na kameni), Renovace byla moje prvotina. Co jsem věděl, to jsem napsal. Škoda, že jsem se ve škole, já blbec, líp neučil. Mohl jsem toho napsat víc. Byli jste na mě moc hodní, i Jana mi poslední dobou dává větší porce. Katka s Markétou si dokola čtou komentáře, kde jste si vzpomněli i na ně. Strycovi děkuju za Karla, už je doma. Jóó... a krocan se zabíjet nebude, jen přes moji mrtvolu...
Zdraví Vás Aťan
06.06.2007 21:33:00 | Aťan
........kuří nožky...........(jmenuje se tak taková ta divná věc -čárka vodorovná, dvě svislý a vodorovná, jako že chci prostě napsat, že souhl. se siorakem, že to je vcelku přesný?:))
06.06.2007 21:20:00 | Trdlo
...to je jako konec?! Co to je za konec?! A co ten krocan?!:-)))
A vůbec...co jako budu číst teď?!!
Ale stejně...Bohouš byl Bohouš ;-))) :-p
06.06.2007 19:13:00 | no
Děkuji... za super večery nad Renovací duší. Povedlo se ti ve mě vyvolat chuť zase číst. Je mi líto, že už to skončilo (nemám co teď číst). Ovšem těším se na další tvoje díla. Gabka
06.06.2007 18:45:00 | Gabuška
smutnej KONEC... =/
ani pod ten stůl jsem se nekoukla ;o)
ale máš to zajímavě zakončený. hořím nedočkavostí, co vymyslíš dalšího =D
06.06.2007 18:13:00 | Ágnes