XoXo 2.
Anotace: -Fuuj tato kasovita hmota je akoze jedlo?
Po vyučovaní sedeli Ali s Luckou pri malom stole v rohu jedálne a znechutene štuchali vydličkami do niečoho čo sa malo podobať na obed.
-Fúj,kto toto varil by mal dostať pokutu za pokus o otrávenie.Nechápem ako to môže niekto jesť.
-˘.Ani mne to nie je celkom jasné,Luci.Nepodobá sa to na nič jedlé a už vôbec nie na kura s ryžou ako sa píše v jedálnom lístku.
-Jediné čo bolo na starej škole omnoho lepšie sú obedy.Vždy sme sa na ne celkom tešili,mohli sme si vybrať z viacerých jedál a apom jedno vždy bolo poživateľné.
-U nás v škole nejedáva obedy nikto.Len neviem prečo na ne všetci chodia.
Vrámci ohovárania školských obedov,prebrali takmer všetko a tak si nevšimli práve prichádzajúcu kuchárku utierajúcu stoly.
-Fúúúúúj,táto kašovitá hmota je akože jedlo?nedržala sa Ali a výkríkla na plné hrdlo.
V kuchárke vzplanul hnev a posledný kúsok jej hrdosti ajtak dosť zmenšený tým ako celá zašpinená utierala ešte špinavšie stoly v jedálni bojoval čo mohol za tvrdo vykonanú prácu.
-Mladá dáma,ak sa vám nepáči choďte sa nažrať inam.Ja kvôli takýmto padavkám nebudem nosiť jedlo z domu a tráviť nadčasy v kuchyni.
-Ale ja....no je to síce dosť nechutné,ale chápem,že z tých mizerných surovín nič neuvarí ani šéfkuchár nie vy.
-Ja...štyri roky som študovala aby som sa mohla stať učiteľkou,lenže miesto my vyfúkla najlepšia kamarátka,nezostalo mi nič iné ako na chvíľu zobrať miesto kuchárky.A z tej chvíle sa stalo dvadsať rokov,dvadsať rokov tu pracujem a stále si ma nikto neváži.Kým ja som sa tu drela,tá krava sa stala zástupkyňou a neskôr dokonca riaditeľkou školy.Tu ma už lepšie miesto nečaká a inde ma nevezmú.Nenechám si to pokaziť od niekoho ako si ty.
-Ale ja vám to pokaziť nechcem.Nevedela som ako ste na tom zle...
-To je jedno,ako na tom som,vypadni prosím ťa aj z tou druhou,nech po vás môžem poutierať.A lyžičku nedavájte k vidličkám,kto to má po vás ešte triediť.
Celá jedáleň zostala ako ohromená po masívnom výbuchu kuchárkynho hnevul.Začala sa opäť napľňať žiakmi prichádzajúcimi z hodinami a pomaly ju pohltil bežný ruch.
-Ty,kokso,ešte nikdy som ju nevidela takú nasranú a to už jej tí kreténi od nás spravili všeličo.
-Nikto nevydrží byť ticho večne,ktovie či je to pravda?Keď som sem prestupovala zdala sa mi riaditeľka celkom milá.
-To preto,že ona není tá o ktorej hovorila.Stará Makovcová išla minulý rok nižšie pretože už na to bola moc stará.Mala cez 65,není to veľa ale jej začínalo šibať.Učí fyziku,ale aj to len tých čo z nej nematurujú,takže na ňu úplne kašlú.
-A nemohla už ísť do dôchodku,vek na to má?
-Nechcela,neodstúpila by s funkcie v prospech niekoho normálnejšieho,keby jej neponúkli možnosť dalej učiť.Musí sa stále cítiť dôležitá...
Komentáře (0)