Anotace: Napíšu to raději hned...dárek ani překvapení to zatím nebude, ale nikdy nevíte..co kdyby...
Do jedenácti let jsem si užívala to krásné dobrodružství prolézaných paneláků, co rostly jako houby po dešti, zapálených doutníků při březích potoků...Ale pak se mi do rukou dostaly noviny z osmašedesátého a všechno se to nějak zvrtlo...
10.10.2008 08:17:00 | Iva Borecká
líbí, těším se na pokračování :)
Veřejná Bezpečnost Radí a informuje... roboti šeptají ;)
27.09.2008 02:39:00 | blue
Pišáku, já být tebou, tak to dám třeba sem:
http://asicr.blog.cz/0809/jeste-detstvi-cast-1
(Pozn.: po předchozí domluvě s autorkou, ctíme totiž autorská práva. Jenom nevím, jestli chceš eura nebo koruny. Gabkin např. nechce nic, a tak jdou peníze na moje konto.)
09.09.2008 13:40:00 | Aťan
jo jo...ohlédnout se zpátky neškodí. Dnes s odstupem času můžu hodnotit co bylo hezký, nebo správný či špatný.Ale každopádně s úsměvem,protože byl to můj život a jak mě ho zrežíroval, tak jsem ho měl a mám.....Jejej, teď si mi navodila chvíli, že budu si v myšlenkách probírat školní léta, učení,první políbení,první erotické obrázky o Sněhurce a sedmi trpaslících,spartakiádu, kdy jako voják jsem tam stavěl pyramidu,doby vstupu do manželství a mnoho jiných chvil patřící k dané době.. . :-)) ahojky bobi
09.09.2008 12:20:00 | bobi bobie
...je to príma...zvláštní..ponořil jsem se do toho a na chvíli zastavil čas...monotoní socialismus na kterej jsme byli zvyklí občas nostalgicky i já na ty časy vzpomínám...myslím že to stálo za hovno,ale taky si myslím , že jsme byli všichni tak nějak skromnější a blíž u sebe co ty na to?...těším se na další...napiš pak avízo ju?:-)
08.09.2008 18:11:00 | Monsignore
...pohled z druhé strany ? :)) ...nebylo by špatné vložit to na asicr.blog.cz ...
08.09.2008 10:17:00 | WhiteSkull
Ahojky,
píšeš o mě? (kromě toho, že já zas byla ve třídě nejoplácanější, nevidím rozdíl). Jsi stejně stará jako můj bráška a společné dětství se společnými vzpomínkami je nám dnes nepřebernou studnicí inspirace. Jen ji hezky utřídit a poklást na papír. Zlepšila jsi mi po ránu náladu, ne zrovna vyladěnou a za to všechno ti děkuji, i za to, že vím, že běháš po světě a máš to jako já - zpřízněná dušička.
Těším se na pokračování, hezký pracovní týden a díky za komentík k Podzimu.
Jitka
08.09.2008 06:55:00 | jita.1965