Anotace: v úterý mi bylo ještě do psaní :-D
Kes: já si za měsíc pošlu tak dvě sms, zbytek vyřídím osobně nebo přes net.. a najednou jsem za dva týdny propsala dvě stovky:-D
26.09.2008 16:25:00 | Alex Foster
Tak to fakt nevim. Začne malovat? Protelefonuje stovky minut s kamarády? Podléhá depce? Těžko říct. V nemocnici jsem dík bohu nikdy nebyla na déle než jen vyšetření.
26.09.2008 09:27:00 | Kes
Naštěstí s tímhle zkušenosti nemám. Pravda, o prázdninách mě chytla jakási střevní chřipka, zvracela jsem, že už později ani co nebylo, všechno mě bolelo, blbě mi bylo. V takovém stavu se člověk podmaní čemukoli. Kdyby mi v nemocnici pomohli, klidně bych s chutí jela.
23.09.2008 21:15:00 | mašinka
Odvezli mě do FN na infúze. Byl jsem v takovém stavu,
že jsem neměl na comp ani pomyšlení. Ale Ty piš!
20.09.2008 16:36:00 | Bíša
:-D zajímavé zajímavé...no, dneska jsem si nechala vyndat jehlu z ruky, abych mohla zase psát :-D a máte pravdu, na psaní mám dost času, akorát mě to vyčerpává :-) v příštích týdnech budu spamovat Liter nemocničními povídkami :-)
20.09.2008 15:09:00 | Alex Foster
Asi tě zklamu, ale o tom nemám ani páru:)...Taky sem měla problémy se slepákem, ale jakmile mě přivezli do nemocnice a ukazovali mi tam, kde budu, tak mě to rychle přešlo..nevim jak je to možný, ale už nebolí...:) Jinak... máš tam aspoň klid a moře času na psaní:)...
20.09.2008 13:02:00 | rry-cussete
Z vlastní zkušenosti?
Neuvěřitelně se nudí, jsou totiž lidi, se kterými mám spoj pouze přes comp a z něj se stala moje druhá závislost /první je nikotin, který, kupodivu, v nemocnici také chyběl/ Po dvou týdnech jsem z otce vymlátila noťas a vifinou a napojila se na barák vedle nemocnice .. štígro, co? To se mi docela povedlo..
A nebyl můj, takže jsem se nakonec vrátila po měsíci domu a takovýho sprinta k mýmu compu máti ještě jakživ neviděla .. moje je přece moje..
20.09.2008 13:02:00 | *whatsoever*