P: "Dobrý den."
C: "Dobrý. Posaďte se. Tak copak vás trápí?"
P: "Pane doktore, já nevím co to se mnou je, ale poslední dobou jsem alergický na některá slova. Já bych za vámi s takovou prkotinou nechodil, ale podívejte se sám, kde všude mi kvůli té alergii vyskočila vyrážka."
C: "Hmm... zajímavé. Dobrá, ...zase si ty trenýrky oblékněte. Už mi to je celkem jasné. Nejste zdaleka první, koho jsem s podobnými potížemi léčil. Proto si troufnu odhadnout, která slova vám nedělají dobře: odposlechy, novinář, pravda, odhalená korupce a práce. Milej pane, vy jste politik, že mám pravdu?"
P: "Ne, pane doktore, je to horší než si myslíte - jsem básník. Nemám rád slova: andělské perutě, teplé dlaně, horoucí tlukot dvou srdcí, ranní krůpěj rosy, slzy na řasách, kde jsi a neodcházej... Pane doktore, pomozte mi, vždyť já se bez těch slov neobejdu, ...musím živit rodinu."
C: "Rozumím. Měl bych tu pro vás jeden lék s nejistými účinky. Je hrozně drahý a pojišťovna ho nehradí."
P: "Jste strašně hodný, pane doktore. Mám velikou radost, že mi alespoň zůstala schopnost správného odhadu - s tímhle jsem počítal."
A není to ono spíš od Trenčína? O Pičínu a Řitce, co leží nedaleko od sebe, je sice také písnička, ale trochu jiná:-)
08.02.2009 19:38:00 | abcabcabc
Karoulec - "nedaleko od Pičína" - není to nějaká písnička?
...tak nic, žena říká "od Jičína"... :-(
08.02.2009 19:27:00 | Aťan
Zkusil bych konopnou mast z Příbrami /nedaleko od Pičína, aby se Ti to lépe hledalo:-)/
08.02.2009 19:05:00 | abcabcabc
Dcera (18) má roční (zdá se vážnou) známost přes internet. Tedˇje s ním na plese... takže vím, o čem mluvíš, a dceruška už tuplem. :-))
Informace - to je proč tu jsem. Škoda že neumím pořádně anglicky, ale mám překladač z angličtiny, takže si každé ráno můžu přečíst třeba Timesy.
07.02.2009 21:01:00 | Aťan
To jsem si myslel..ale chtěl jsem vědět jestli bys do toho šel, kdybys byl třeba v mém věku :-)
Jinak lepší zdroj informací než internet není..s výjimkou zkušených lidí - informátorů ;-)
07.02.2009 20:54:00 | Chancer
Chancer, já mám mezilidské vztahy už jakštakš vyřešený, internet nepoužívám jako fyzickou seznamku. Mně tady zajímají spíš informace, nemluvím jen o Literu :-))
07.02.2009 19:41:00 | Aťan
Aťan: Tak to nemůžu nesouhlasit ;-)
Kdybys nebyl pod chomoutem Jany, zkusil bys internetovou schůzku na slepo? Jakože bys předem nevěděl jak dotyčný vypadá, jen by ses domluvil a šel :-)
07.02.2009 18:09:00 | Chancer
P.S. Teď jsem na Literu např. nedávno objevil nick Jaromila a její mini Z@amyšlenky. Vřele doporučuju, je to paráda. :-)
07.02.2009 14:07:00 | Aťan
Nevím, jak ten básník v ordinaci, ...ale já jsem na internetu o iluze ještě nepřišel. Vyhovuje mně internetová svoboděnka, to za mého mládí nebejvalo. :-)) Mám možnost výběru, a to je fajn.
07.02.2009 13:55:00 | Aťan
Jak básníci přicházejí o iluze? :-)
07.02.2009 12:16:00 | Chancer