Anotace: Takhle to dopadne, když chci pocítit dotyk.
Právě že mezi děfkou a děvkou je dost velkej rozdíl vo to f v tom slovu dost jde. Děfka je holka, co je lehkomyslná, má v hlavě vymatláno a sere na ostatní. Děvka je oproti tomu to, co má opravdová děvka představovat, takže takhle. A fakt nevim co máte proti vulgárním výrazům, je to úžasná věc jak vyjádřit výstižně své myšlenky a zároveň i vybití svých emocí. Tagže si naserte už.
16.12.2006 17:53:00 | Jack SKunker
Tak jo taky si dovolim male OT:
Tak ted bych s Misou nesouhlasil, v tom ceho je vic jestli dobreho nebo zleho, protoze takovyhle deleni je (zazita) blbost na entou a navic je to vec nazoru, ale clovek ktery se neumi prenest pres to ze se mu (ano jemu,protoze to co se nam deje je ze sedmdesati peti procent nasi vinou) neco nepovedlo a dohani ho to k osocovani jinych a obtezovani ostatnich, podle me nema moc sanci aby byl k necemu dobry....A spis nez, ze by Pan SKunker videl jen to co chce a to jenom to spatny, bych rekl, ze proste neumi unest sve vlastni chyby...
12.12.2006 16:53:00 | Thaien
Jaká naháněnda? Co to plácáš? Problém je v tom, že ty vždycky vidíš jen to, co chceš, což je většinou to špatný, nevim proč, asi aby ses mohl cejtit ukřivděně.. To dobrý ale nevidíš.. a věč mi, toho je tu vždycky mnohem víc...
10.12.2006 12:28:00 | seed.misulka
No dá se říct, žej á sem prostě asi PES. Ano přesně tak naháněnda.
10.12.2006 00:14:00 | Jack SKunker
Vidím, že Ti lidé, co ti chválí povídky, básně a podobné věci se nepletou, že asi nějaký talent máš. Ale co si předvedl v tomhle příspěvku je fakt podprůměrný a bezohledný.Vůbec tě nechápu, i když vlastně jo, nemůžu vědět co se odehrává v hlavě sprostýho dítěte!!
06.12.2006 16:02:00 | svistenka
držim za jedno s Thaienem a s Míšou, ty sprostý slova... no je vidět, že bez nich neumíš ani psát ani mluvit, jo a jestli mě budeš chtít jít urážet za moje povídky a můj názor jako Thaiena tak víš co já ti na to...
05.12.2006 20:34:00 | Leena
Kurva zkurvený z je ypsilon a ypsilon je z a za to můžete jen vy dva!!! Dejte se dohromady, určitě vám to bude klapat!!
28.11.2006 13:49:00 | Jack SKunker
Držte huby, ty první mi zaplatíš pszchoterapeuta a ty Míšo di už konečně do prdele!!!
28.11.2006 13:48:00 | Jack SKunker
Takže bych to vzal prvně asi z literarni stranky... Hmm..nechci te urazit ale pripomina mi to spis seznam veci na nakup...A jedina dramaticka situace je tak asi, kdyz si chces dat cigo a zadny nemas, popripade brko a nemas s kym...A ted co se tyce tveho ukrivdeneckeho postoje-je zbytecny,chapu ze te to nastvalo, a koho taky ne, ale myslim, ze i v tomhle stavu nemusi byt kazdy druhy slovo ze slovnicku vulgarit..
PS.A navic si za to muzes docela sam...teda skoro
25.11.2006 14:57:00 | Thaien
Problém je v tom, že všechno vidíš jen ze swý strany, nechceš widět swoje chyby, který si tehdy udělal. Já jsem se mi mockrát omluwila, wšechno ti wyswětlila, ale ty neposloucháš a zaslepeně deš za swým ublíženeckým názorem. Zkus taky něgdy naslouchat, co ti ostatní říkají.. Je jasný, že chyba není jenom we mně, ale musí bejt i w tobě, podíwej se, jak to dopadlo mezi tebou a Werčou a to ona ti wůbec nic neudělala.. Mě to fšechno oprawdu mrzí, wěř mi.. Ale..
25.11.2006 13:45:00 | seed.misulka