Anotace: ze šuplete - Po dnešním dni, kdy bylo problémů víc než by si admin přál, přihodím trochu sexu...
.
C = Cvokař, P = pacient
____________
C: "Tak co vám schází?"
P: "Trpím šíleným pocitem méněcennosti, pane doktore."
C: "V čem vaše potíže konkrétně spočívají, slečno?"
P: "Mám toho víc. Například... podívejte se na má mrňavá ňadra."
C: "...Hm... někomu se malá prsa přece líbí. A vy máte dokonce moc pěkné bradavky. Zase si blůzku oblečte, slečno. Co máte dál?"
P: "Tady... na vnitřní straně stehna, docela nahoře, mám nehezkou pihu."
C: "... Hm... tu vám může odstranit dermatolog, když budete moc chtít. Plnoletá už jste. Dál?"
P: "Strašně mě vždycky psychicky rozhodí nějaká poznámka, kterou o mně někdo utrousí."
C: "Než budeme pokračovat... tak, prosím, oblečte si zase ty kalhotky a sukénku. Děkuji... Řekněte mi nějakou konkrétní poznámku, která vás rozladila."
P: "Tak třeba zrovna před chvilkou, když jsem šla k vám. Upadla jsem na schodech. Kolem šel pán s malým chlapcem a povídá: "Vidíš, ještě jsou na světě větší střeva, než jsi ty!"
C: "Nemůžete se nad to povznést? Někomu pomáhá trapnou situaci obrátit v žert."
P: "Co byste na mém místě tomu fotříkovi řekl vy?"
C: "Já? No třeba... sice jsem se málem přerazila, ale tvůj tatínek může doma mamince vyprávět, kde uviděl tak nádhernou pihu."
P: "Vy jste dobrej. Jenže vy to vidíte z mužského pohledu. Vy chlapi snad ani na nic jiného nemyslíte."
C: "Nezlobte se slečno, ale mladá, hezká děvčata, tak málo oblečená jako vy, nám moc šancí nedávají. A to ještě určitě pomýšlíte na silikony."
P: "Jak to víte?"
C: "Na to nemusím být ani psychiatr. Máte přítelele?"
P: "Teď už zase jo."
C: "Chce, abyste šla s prsama na operaci?"
P: "Já nevím. Chodíme spolu dva dni."
C: "Aha. Předpokládám, že jste spolu ještě neměli styk."
P: "Cože?"
C: "Myslím - pohlavní styk."
P: Ahá - vy předpokládáte, že jsme spolu ještě nespali? To předpokládáte špatně, pane doktore."
C: "Přestávám se v tom orientovat. Tak vy trpíte pocitem méněcennosti, ale sexuální život máte poměrně bohatý, je to tak?"
P: "To sedí. Chtěla bych se totiž vyspat s mým šéfem, abych měla větší prémie, rozumíte? Ale on mě hnusně urazil!"
C: "Copak vám řekl?"
P: "Že s blbejma nespí... a jestli to na něj ještě jednou zkusím, že poletím!"
C: "Tohle, že vám řekl váš nadřízený? Tady v ČECHÁCH? ...Hm... Dám vám tablety - jmenují se placebo, ty vám určitě pomůžou. A vyřiďte vašemu šéfovi, že si ho nesmírně vážím. Na shledanou."
já bych chtěl napsat to co black sardinian, ale to se nehodí. čtu tě celé odpoledne až do teď, a pořád mě to baví.
05.09.2012 20:51:04 | CCGREE
...a měl jsem takovej divnej pocit, že mě někdo sleduje :)
dík za návštěvu
05.09.2012 22:28:26 | Aťan
kam na to chodíš? čte se to vážně dobře...
19.02.2012 10:46:06 | Black Sardinian
Díky za pobavení takhle po ránu! :)
Každá máme něco - někdo prsa malá a touží po zvětšení, někdo prsa velká a touží po zmenšení. Některým chlapům se líbí malá, některým zase velká... Lidé jsou různí a v tom je to kouzlo. :)
18.02.2012 09:36:40 | Mademoiselle Drea
Inšpirativné! Ale nás neoblafnete, vy muži. Stejně všichni chcete duchaplnou a zároveň k vám vzhlížející cudnou kur.u
16.02.2012 21:26:29 | Kyška
ovšem zdaleka nejvtipnější je to klikátko nahoře: Zpět na Malá prsa :oD
16.02.2012 13:37:22 | hanele m.
hanele, tzv. kouzlo nechtěného :-))
Včera jsem koukal na dokument s Formanem, a ten si v "kouzlu nechtěného" (vlastně chtěného) chrochtal blahem, ...skvělej chlap.
Teď když dostane zakázku, tak má oblíbenou repliku: "jděte do háje, jsem v důchodu a líbí se mně tam!" :-)))
16.02.2012 14:33:20 | Aťan
to muselo admínovi pošramocenou dobrou náladu vyspravit :o)
některé jsme hrozné.. :o)
16.02.2012 13:36:22 | hanele m.
...asi má jiné starosti než malá prsa :-))
koukám že přibylo další vylepšeníčko
16.02.2012 14:36:15 | Aťan
nevím včil kerý vylepšeníčko myslíš páč Ten-co-ho-nezajímají-prsa maká jak šroubek!
16.02.2012 14:41:48 | hanele m.
no právě... svítí mně komentáře přijaté i odeslané, Pavel na prsa malá ani velká asi nemá čas, což je pro Literáky dobře :-))
16.02.2012 15:09:24 | Aťan
snad si najde občas čas aspoň na malá kuřecí nebo větší krůtí - aby mu to nasazení vydrželo - a on nám :o)
a ještě by to chtělo avíza pro třetího - x-tého příjemce - abysme nepomlouvali za zády :o)
16.02.2012 16:13:32 | hanele m.