Anotace: Já prostě nesmím nic vyřizovat, nikomu pomáhat a nechodit k doktorům. Stěhuji ze z Prahy a tak musím vyřídit různé úřady, doklady, doktory, no horror, co dnes sedí v kancelářích za neschopné lidi. Ale o tom jindy. Dnes o mém dobrém skutku a odměně za něj.
Vendule, věz, že stříbrná je nádherná! I u žen. Všech ročníků. Od jistého věku dokonce jiné barvy vypadají přinejmenším nedůvěryhodně.
21.06.2017 13:20:55 | Špáďa
No to jsi mě překvapil. Stříbrná se Ti líbí? Tak mě moc ne, ale u mužů a zvířátek mě taky nevadí :D
12.07.2017 14:43:33 | vandule
Není zlato co se třpytí :-) Dík za :-)
Jinak pouštěj chléb po vodě on se ti vrátí,jinak řečeno nepřestávej pomáhat.
Držím palce,snad možná tě paní obdařila úsměvem...
09.03.2016 14:28:57 | Danger
Vandulko,já jsem kadeřnice,vlasy mám až k zadku dlouhé a blond :-))
Ono s tou blond je to takové to...dnes frčí samá ledová blond až do
stříbrna a ono to pak fakt chytne hodně do šeda,někomu to moc sluší
a holt někomu ne,ale nemyslím že by se ti pomstila :-))))
Ale krásně jsi mě pobavila :-)
09.03.2016 14:05:33 | Kett
Jejda vždyť jsem tam přišla s trochu odrostlými, skutečně blond - zlato barvou! ;) No nic, tak dobře, beru, že se mi nepomstila ;) Mimochodem řekla mi, že jsem zimní typ a já mám od skutečných odborníků jasnou diagnózu - jarní typ. ;)
09.03.2016 14:20:03 | vandule
A nepamatuješ jakou ti dala barvu? Já moc spokojená
nejsem co se týče blond barev s Palette a Syoss
dávám do top Garnier :-))
09.03.2016 14:22:53 | Kett
Ne, nevím jakou mi daly barvu. jen vím, že holčina nabízela nějakou, jsme přesvědčená, že tu pravou, ale paní šéfová jí řekla, že tu ne, že má jen jednu a zítra na ní má někdo přijít.
09.03.2016 14:38:50 | vandule