Anotace: ...pro lásku
Toto povídání ze života se mně velmi dotýká.A hodně mi to dává. Je to velmi dobře vystižené.City,touhy,naděje a vše.
30.07.2007 06:09:00 | s.e.n
Zařadilas to do kategorie: ZE ŽIVOTA, a proto to museím zhodnotit tak nějak jinak. Přijde mi to fakt hodně dobře napsané a navíc, pokud do to je ze života, tak hodně působivé. Tohle, co prožíváš nebo si prožívala musí být asi hodně těžké. Držím pěstičky :)
25.05.2007 06:10:00 | -Jojo-
Ahoj a já Ti zase radím - "nepokoušej osud". Nemohu napsat zapomeň, protože to prostě nejde, vím to sama ze své zkušenosti. Jen jednou jsem se sblížila s ženatým mužem a bylo to nádherné ale i velmi bolestivé. Navíc výčitky svědomí. Ukončili jsme to po dohodě a velmi, velmi dlouho nás to oba bolelo. Nemohla bych prostě ublížit nevinnému člověku, který o nás věděl, ale trpelivě čekal dva roky, až nás to přestane bavit. Nikdy bych to již neudělala. Moc to bolelo tři lidi.
23.05.2007 10:13:00 | vandule
..děkuji za milá slova Emi, skutečně je to kus nezapomenutelného života. Už takto psát nebudu, to jsem se jen musela vypsat ze svých pocitů, ale to jistě také znáš. A budu čekat na těch dalších osmnáct minut :o)
Potěší mě, když se někdy zase na mé stránce zastavíš..
23.02.2007 19:02:00 | Bystrouška