Anotace: příběh z mého života, moje pocity, moje vzpomínky... prosím o hodnocení a komentáře...
Budu souhlasit s Janlen. Skoro ve všem. Asi už to omílám po sté, ale docela dobře si pamatuju doby, kdy jsem se cítila méněcená, využitá a podváděná. Nic pěkného. Rozepsala bych se, ale musim letět. To snad staci;)
02.04.2007 19:59:00 | Linushka
Já Ti rozumím. Jako dítě jsem neměla kamarádku snad ani jednu. Byla jsem takovej outsider. Pak koncem základky a na střední by se jich pár našlo a teď...Mám pocit, že už taky žádný nemám. Na takový to holčičí drbání mám spolužačky ze třídy, které se dají nazvat kamarádkami jenz velkou mírou nadsázky, ale pokecat s nimi jde a na všechno ostatní mám svýho kluka. To je "kamarádka" ze všech nejlepší. Mám obdobný názor, který už byl v komentářích řečen, že Andrea Tě jen využívala. Tys tady pro ní byla, když ona Tě potřebovala, ale ona pro Tebe nikdy...To co Ti teď řeknu si pamatuj: Lid půjdou až tam kam jim jít dovolíš. I přátele. Proto jim vymez své meze včas. Když jim ty hranice, kam až můžou neukážeš, bude potom příliš pozdě, protože on Tě bude nestydatě využívat a když se vzbouříš, tak toho kamaráda ztratíš. Vím, že se mi to snadno píše, ale věř mi, že sakra vím o čem mluvím. Jinak přeju hodně štěstí.
08.03.2007 21:55:00 | Weixelbraunka
Neplač, nebyla to ta pravá "kamarádka". Z toho, co jsi napsala jsem pochopila, že jsi jí pomáhala řešit její problémy, ale ona Tvé nikoli. Jen Tě využívala. Nebuď smutná, ona za to opravdu nestojí. Pravých kamarádů v životě moc nepotkáš, a až takového potkáš, poznáš to. Usmívej se a žij, život fakt letí strašně rychle.
07.03.2007 23:49:00 | vandule
Skvělá myšlenka, ale přijde mi to moc polopatické, možná by to chtělo pracovat více s náznaky, spolknout pár slov, položit víc provokativních otázek, nechat viset věty ve vzduchu a tak všelijak. Doufám, že tě to neurazilo, ber to jako konstruktivní kritiku.:-))
07.03.2007 16:56:00 | derrry