Anotace: Jen takové malé jazykové cvičení v rámci semináře Tvůrčího psaní...
Ženy prý dovedou posoudit krásu stejného pohlaví, což mužům nepopiratelně dělá potíže... musel jsem si tohle nejdřív uvědomit, než jsem se přestal divit - a že jsem se dvakrát radši přesvědčil, že to vážně nenapsal chlap :D
Popisy jsou skvěle podbízivé a podporující fantazii - moc nesouhlasím s tím, že by 'záběr kamery' na nohy měl být podrobnější a konkrétnější. Takhle to akorát tak dává prostor mužské fantazii, aby zapracovala.
Jsem sice hnidopich, pokud jde o řemeslnou stránku textu, ale tady je všechno v pořádku. Výjimečně za 100 % - moc povedené.
12.09.2007 04:34:00 | Perilan
Taky místo kecek nosíš střevíčky s dlouhými podpatky?
O nohách jsem se již zmínil. Nejsou náhodou ty střevíce
od Bati, které tě odnesly zrovna k tomu polorozpadlému
baráku, na kterým bylo vidět, že se co nejdřív sesype?
To bych mohl zavolat Cowdyho, dělá do demolic.
Tvoje oblíbená JEHLA z jehelníku.
10.05.2007 12:10:00 | jehlaspichlas
Dobrý pohled na věc, líbí se mi to. Oceňuju hlavně to zachycení okamžiku a subjektivní popis. Vážně, vážně dobré.;o)
08.05.2007 12:25:00 | Sokolička
Skoro jako charakteristika...vnější pohled...jinak hodně povedené.
01.05.2007 12:11:00 | Arey
Já se stydím za svojí gramatiku, začnu se této věnovat, abych psal jak se má a ne jak píšu já.
04.04.2007 08:19:00 | umělec2
Většina hezkých a neodolatelných slečen dnes již sviští bouráky od drahých a nejezdí sockou! Občas nějakou takovou potkám a jsem rád, že i tady virtuálně. Chtěl bych se jí podívat nejen do výstřihu, vzít do dlaní a ocenit kvalitu. Jenže já nemám co nabídnout. A neopisuji nevím od koho. Na Vás dobrý nemám tak se snažím po svým. Ty bys uměla i erotický povídky, nějak to tuším. Zatím se trošku stydíš, to se z věkem změní-doufám.
04.04.2007 08:09:00 | umělec2
Suprové, Gino, moc se ti to povedlo. Tvioje povídky jsou takovým milým prosvětlením všedních dnů a jsme za to jen a jen ráda;) Přeji hodně podobných nápadů a úspěchů s "pisálkovstvím", měj s emoc krásně a ahojky
03.04.2007 22:08:00 | Santinan Black
Máš taky takové nohy? rád bych se na ně někdy podíval.
Příště detailněji vylíčit - myslím ty její nohy.
Musím připustit, že se mi přihodilo před léty něco
podobného. Myslím, že na ni nikdy nezapomenu. Ona
v autobuse, já v čekárně. Dorozumívali jsme se těch
pár minut posunkovou řečí. Pak už jsem ji nikdy
neviděl.
01.04.2007 18:11:00 | jehlaspichlas
Hej to je mazané...no prostě dost dobré. :-) Udělala jsi mi radost, že jsi sem dala nějakou takovou povídku...
30.03.2007 11:21:00 | Aaliyan
Ten smysl pro detail je prostě ohromující. Nevím, co jiného se k tomu dá říci. Snad možná - kdo umí, ten umí:-)
29.03.2007 19:22:00 | Dorimant
Jen žasnu, jak něco takového může napsat dívka :D. Jako by ti věty samy skákaly na monitor, nikde přerušená nit, člověk jede povídkou a nemůže nedočíst.
29.03.2007 17:39:00 | Eylonwai