Mám absťák!

Mám absťák!

Anotace: Životní příběh, proč já? Proč jsem do toho musela spadnout zrovna já..?! Děkuju za komentáře!

Kvůli bolestem hlavy nemůžu přemýšlet, díky třasu rukou jsem ráda, že můžu aspoň ťukat do klávesnice, ale musím to někomu říct. Myslím, že mám horečku a okolí mi splývá v jednu velkou šmouhu, kam jsem to kruci spadla?

Máma mě na to upozorňovala, že prý když se stanu na tom závislá, tak už se nedostanu z bludného kruhu ven. Ví, o čem mluví. Ona sama to potřebuje a nejhorší na tom je, že táta je na tom úplně stejně. Stále se ptám, proč? Třeba jsem vinna taky trošku já, kdybych měla ve škole samý jednotky, tak by do toho nespadli.
Ale já musela! Musela? Jo, musela jsem to taky vyzkoušet. Já vím, byla jsem naivka. Jako většina závisláků jsem myslela, že ta maličká věc mi nemůže vůbec ublížit. Že s tím můžu kdykoliv přestat. Nejradši bych si nafackovala a i to by bylo málo. K sakru!!
Jenomže v té době jsem byla nadšená, pochopila jsem, co ta věc pro některý lidi znamená a ještě netušila, jaká je ta špatná stránka.
Kamoši a hlavně kamošky mi říkaly, že ta dávka, kterou si každej den dávám, nestačí k tomu úžasnýmu stavu, co mají oni. Moc dobře si pamatuju, že mi to tenkrát koupili sami a o dost víc, než jsem si brávala sama. Měli pravdu, stala se se mnou úžasná proměna, žádný stresy. Byla jsem šťastná, chtěla jsem všechny kolem sebe objímat.
A tak to trvalo několik let. Když jsem neměla peníze, tak mi pomáhaly kamarádky. Jenomže pak přišla puberta, holky mi to odmítly dál kupovat a já byla v hajzlu.
Bylo mi zle. Šíleně. Nemohla jsem přemýšlet, nemohla jsem nic.
Pak jsem si začala sama vydělávat, různý brigády, náhodný kšefty a tak. Měla jsem prachy a mohla si to kupovat, jenže pak mi úspory začly zase docházet.
Jsem sama sobě odporná, ale ještě jeden malý kousek jsem vyžebrala od kamoše, dal mi ho, ale musela jsem prosit, strašně se za sebe stydím.
Jenomže teď už účinky zase doznívají a já, já už nemůžu!!!

-----------------------------------------------------------------

ZATRACENÁ ČOKOLÁDA!

---
Přečteno 384x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře
líbí

Skvělá pointa, to se ti povedlo.Říkal jsem si, že to nemůže dopadnout špatně, jelikož jsem pár tvých děl četl,ale tohle? :-)

22.09.2007 18:25:00 | Aivi

líbí

Ten závěr je luxusní XDD

24.07.2007 14:42:00 | Duše zmítaná bouří reality

líbí

Ten závěr je luxusní XDD

24.07.2007 14:42:00 | Duše zmítaná bouří reality

líbí

jinak, já u sebe nalézám podezření na závislost na lentilkách... =D

13.07.2007 12:38:00 | Kapika

líbí

ten konec je geniální! jsem si řikala, co to asi bude, když je to po kouskách..
taky bych si dala... =P

13.07.2007 12:36:00 | Kapika

líbí

Nejdřív jsem si myslela, že ti dám tak 60%- 40% ale ten konec...Rozesmálo mě to... :)

27.06.2007 19:36:00 | Zuz.

líbí

hezkyy :)))

14.06.2007 20:33:00 | Laivindil

líbí

No moc pěkně napsané, hezky to graduje. Tohle mám ráda a párkrát jsem to tu zkusila. Já mám k té čokoládové závislosti ještě jednu-kouření. To už není tak veselé, ale nepřestanu dokud nebudu muset, ach jo. Zkusím napst povídání, je to docela veselé. Páčko Vandule

22.05.2007 10:48:00 | vandule

líbí

...:D

20.05.2007 11:18:00 | už ne pernikova princezna

líbí

čokoládka mňam mňam... jako povídka fakticky super a asi i hodně lidem blízká, no jo no :)

11.05.2007 22:10:00 | Agnesita

líbí

uplně jsem se bála co z toho vyleze!:-)
fakt dobrý...chválím:) taky mám absťák...hned si jdu dát dávku

11.05.2007 00:04:00 | paranoidandroid

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel