Anotace: Črta ze života, která si klade za cíl ilustrovat ženskou fantazii a křehkost, která může být někdy roztomilá, někdy ale otravná.
.-) Je to dobrý, ale věř že ... takhle uvažuje i ta mužká část... Ikdyž těžko říct kdo by se měl ozvat první...
Jo jak píšeš jsou ty scénáře blbý a je důležitý umět jim nepodlhnout...
Jinak pak zjitíš že takhle propřemýšlíš všechno, i tn čas , ktrý si mohla druhému věnovat...
25.03.2014 16:43:08 | Madanik
já si většinou říkám, že dotyčný zemřel nebo ochrnul po celém těle :D
24.03.2014 20:53:44 | RyxiraAmyGinger
Připomnělo mi to Amélii...jestli znáš, tak tu scénu, jak čeká na Nina a vytváří podobné scénáře.
24.03.2014 17:08:24 | iluzionistka
Pěkný, kompaktní, uvěřitelný. Představ si, že do přečtení tvé črty, jsem vůbec netušil, že zvláštní bytosti jemného vzhledu (ženy) se dokážou i vzmužit… No, člověk se pořád učí :-)
24.03.2014 11:03:38 | Luky-33
naprosto přesný :D
24.03.2014 10:00:39 | v.t.v.h
Ten závěr ..i to je syrová realita života ;) lepší si nic nepředstavovat,nepátrat ..no i když pokud by něco fakt on už ti to někdo jakoby rádopřítel naservíruje sám s jakoby bolestným scénářem ..vidíš vidíš i na tebe došlo i on ti zahejbá musela jsem ti to přece říct a nebo zahneš ty a jemu to donese jinej vrabec na střeše..a pak je tu i jiná varianta že to taky může být úplně jinak a tak tyhle lidi moc neberu co rádi jako chcou pomoc a přitom jim to dělá radost..hele klidně se rochni ve vaně a vymýšlej krásnej erotickej večer kdy zapomene na to že existuji i jiné ženy ..jistě víš co myslím ;)
24.03.2014 08:55:11 | xoxoxo
Promiň, nějak jsem nepochopila, co myslíš :D To co jsem napsala, je jen vymyšlené a žádného přítele nemám ani neřeším ničí nevěru.
Šlo jen o takové načrtnutí ženské povahy, takovou tu někdy roztomilou, jindy otravnou zmatenou něžnost :)
24.03.2014 08:59:39 | Jiřinka Mignonka
Á to neni příběh tvého života? hm..tak to neva jednou i tohle příjde jakoby si to napsala v jiném čase..jistě jednou někdo bude ne?;) ale napsala jsi to dost s emocema jakoby jsi to prožívala jakoby to bylo ..tak dobrý no podařilo se ti mě vtáhnout a zareagovat..takže faj dostala jsi mě teda :D at ti to píše !
24.03.2014 09:05:30 | xoxoxo
Děkuji moc, těší mě že to působilo živě :) Spíše jsem tento útvar chtěla zařadit do šuplíčku "Vypravování" ale takový šuplík jsem nenašla.
24.03.2014 09:07:22 | Jiřinka Mignonka
Á žádnej šuplík ..bylo by to škoda je to čtivé a pobavilo..tak jen tak dál ;)
24.03.2014 09:11:19 | xoxoxo