Anotace: .
Je to těžký, když nemáte viníka. Zrovna když strašně potřebujete někoho, na koho byste mohli hodit aspoň část toho, co leží na vás.
Mám v sobě tolik vzteku a nedokážu ho namířit nikam jinam, než dovnitř. Nevím, kde přesně je ta hranice mezi bolestí a zlostí, ale vím jistě, že u mě už to všechno tak nějak splývá. Někdy ani nevím, co vlastně cítím.
V mým věku by člověk neměl počítat minuty. Nemělo by to být takhle, nikdy to tak být nemělo. Ale je a já s tím nedokážu vůbec nic udělat.
Už mě unavují nové začátky. Všechny ty nadějné starty, které vedou vždycky na ten stejný konec. Život je hloupý koloběh stejných událostí, které se k vám více či méně pravidelně stále vracejí. Naprosto nezávisle na jakémkoli úsilí.
I tak jsem se v tom všem dlouho snažila najít nějaký smysl. Nějaké souvislosti, nebo impulsy, které by mě třeba posunuly někam dál.
A pak mi konečně došlo, že v tom není vůbec nic. Prostě to tak je.
Prostě to tak je.
Je to těžký, když nenajdete žádného viníka.
Protože už zase zbýváte jen vy.
a to je tá ´mizerná´ cesta. objala by som ťa, keby si bola tu.
24.04.2017 13:49:55 | maryshka
hele víš co je dobrý, sehnat pár krabic a prostě je zlikvidovat v rámci svého stresu.. své nasranosti... parodon... fakt je to dobrý... ze své zkušenosti nevím, ale pomáhá to... :-)
22.04.2017 03:14:42 | zelená víla
já když jsem v koncích, tak pomyslně přešlápnu v těch svých starých botech a vydám se do hustého mlází, prodírám se, někdy i se zavřenýma očima, škrábe až do krve, a najednou stojím někde, kde jsem ještě nebyla a je to tam krásné, (tak jsem loni našla strom se sršány), a zjistím, že ten les vlastně vůbec neznám, pořád dovede překvapit...
16.04.2017 09:25:57 | Philogyny1