Anotace: aneb útržky z cestovních deníků jedné tulačky.
Sbírka: Z deníků tulačky
Jejku,ty snad po té masáži jsi napojená na mé sny a přání...Činská opera...Jůůů.
Krasná tečka na konec.Fakt dík za vše z Číny.
27.12.2010 17:42:00 | Danger
Hezké povídání, připomnělas' mi Konfucia, již delší dobu si ho chci vybrousit jako sošku na zahrádku, občas si jeho moudra taky přečítám, byl to velký myslitel a filosof, jehož učení se stalo po dvě a půl tisíciletí státní doktrínou. Jen nemohu najít vhodnou předlohu
15.06.2010 21:44:00 | Kars
Co se týká whispera... máš moc dlouhý jméno.
Některé vsuvky: př: budu pokračovat dál, jsou záměrné,
aspoň je čtenář v obraze, o čem se v jaké kapitole
bude mluvit. Já osobně bych takové připomínky, glosy napsal pod text a k uvedené větě dal nějaké označení,
třeba křížek.
Avšak tvoje vsuvky do textu mi nevadí.
Četlo se to rychle a pěkně.
19.03.2010 19:40:00 | jehlaspichlas
Myslím, že jedním z nejhranějších eposů je Rámajána,
myslím, že tam vystupuje i opičí král Hanuman a je
součástí velkého budhistického cyklu Mahabharáta.
A jedno divadelní představení Rámajány trvá asi 9 hodin.
Nejspíš bych u něj usnul, ale s větší pravděpodobností
se někam vytratil a zeptal se na konec.
19.03.2010 19:35:00 | jehlaspichlas
jsi obdivuhodná žena, bez všech příkras je to tak!
jsi přímá, to ti potvrdím a nespoutaná jako pták!!
jsi gejzír postřehů i zážitků, rozsetých jako mák!!
29.09.2009 20:22:00 | šuměnka
Pěkný je to, jak tyhle reportáže ukazujou tvou o něco jinou podobu, než básničky. Napadá mě, že jsou na jednu stranu racionální, na druhou kompozičně ne úplně srovnaný (to jsou např. tvé diskurzivní odkazy "teď budu psát o tomhle" - takovýhle věci jsou důležitý pro tebe, ale čtenář je slyšet nemusí, musí být veden, aniž by věděl jak - ale to je maličkost.) Zas proti tomu to není pelmel, hlavu a patu to má. Pro mě je zajímavý, že mě bavilo to číst, aniž by to u mě vzbudilo zvláštní zájem o ta místa. To může být můj problém. Nebo to ani není problém. Nejvíc mě překvapila asi věcnost a praktičnost tvých pozorování. Není to moc dada :). A pravda, je to hodně na zemi, až se někdy ptám, co je na tý zemi tak zajímavýho. Ale to bude i rozdílem v tom, kde autorka a čtenář v tomto případě přebývají. Ovšem myslím si, že bych mohl číst dál a dál, snad i za konec slepé koleje.
15.08.2009 11:16:00 | whispermoonlite
krásné :) máš nádherné zážitky. A díky za přítomnost..ještě, že ji máme..ikdyž na ni občas zapomeneme...
07.05.2009 13:37:00 | Agniezka
Díky za všechny díly tvého deníku, vážně spousta zajímavostí, co se člověk jen tak nedočte. Takže ještě jednou díky a tiše závidím ;)))
02.02.2009 20:56:00 | bez nápadu na přezdívku...
díky za tvé povídání, tvé zážitky jsou skutečným bohatstvím, tudíž...znám se s bohatým člověkem...:-))
A automat ti můj vzkaz posílá BeFeLem... a pes se za tím veze...:-))
01.02.2009 21:07:00 | shakespeares
Díky Tvým zkušenostem, se tam člověk nemusí jezdit dívat a vše vyčte a představí si z Tvých slůvek. Je to zajímavé, nesmírně působivé. Věřím, že to bylo mocka skvělé a plno zážitků sis odnesla... kdo ví, třebas jednou se tam podívám... i když, je to svým způsobem zvláštní země a všecko mi přinde tak jako nalajnované a tvrdé podmínky pro vstup, či jiné návštěvy... viz OH, docela mne to zklamalo. Aj přesto stále věřím, že jsou tam místa k nezaplacení a kdo neuvídí na vlastní oči, nikdy nezažije ten zvláštní a silný pocit úžasu...
01.02.2009 13:41:00 | NikitaNikaT.
Moc pěkný cestopis. Mým snem je navštívit Asii a díky Tobě bych Čínu určitě nevynechala.....projít se po Velké čínské zdi...skvělá představa. No snad někdy:-))Už se těším, jaký cestopis přichystáš napříště.
31.01.2009 23:44:00 | JaniHani
Nevím proč se vžil název "Velká čínská zeď", číňané jí říkají "Chang cheng", tedy Dlouhá zeď, dlouhá je, ale velká rozhodně ne :)
Mauzoleum nešťastně rozpůlilo náměstí u Brány nebeského klidu, takže že se nezdá, že jde o největší náměstí na světě. Kdyby tam nebylo, byl by to impozantní pohled
díky za tvé postřehy ;)
31.01.2009 23:05:00 | Dao de
Díky za krásný výlet za hranice, už se vidím, jak bloumám s tebou po Africe :-))
30.01.2009 20:49:00 | jita.1965
Čína je velká už sama o sobě - myslím že 5. největší stát na světě, ne? ;-)
Tak příště bude Afrika, hmm..tu teď bereme v zeměpisu, takže paráda! Skoro mi připomínáš pořád ČT Objektiv :-)
30.01.2009 13:22:00 | Chancer
Náramný přenos od počítače až do pozoruhodné Číny. Za to ti patří xiexie a je mi trochu líto, že předznamenáváš, že už je tohle zastavení v Číně poslední. Nezbývá než doufat, že si to třeba ještě rozmyslíš:).
29.01.2009 22:32:00 | Dota Slunská