Sýkorka modřinka, jeden z nejnebezpečnějších tvorů na naší planetě. Fotografovat ji mohou jen ti nejneohroženější dobrodruzi. Mnozí za to zaplatili cenu nejvyšší. Vydal jsem se do pekla jihočeské džungle, abych zachytil toto krvelačné zvíře v jeho přirozeném prostředí, kde šíří děs a hrůzu mezi mírumilovnými živočichy. Všimněte si, že na dvou snímcích si na mne sýkorka neslýchaným způsobem otevírá zobák.
teda musím říct,že jsem ji fotila taky a nic mi neudělala,asi proto že jsem byla za okenním sklem.Ale máš ty fotky hezčí,uznávám!:)
27.01.2014 21:36:55 | střelkyně1
To je skvělé :-). první otevřený zobák: "Cože? Co mě fotíš?! nejsem připravená! Co si to dovoluješ?!" .... následující fotka: Trochu přifouknout, "a teď můžeš!" :-D
27.01.2014 12:20:38 | Firren
A ty se divíš, že si na tebe otvírá zobák? To si nikdy neslyšel, že na návštěvu se nikdy nechodí s prázdnou? Když jdete na návštěvu k rodičům, nebo přátelům, neseš jim aspoň flašku, ale sýkorkám nic? Kdyby sis strčil do kapsy pár žížal nebo moučných červů mohl být klid. Nedáš zobat a chceš aby se natřásala jak italská modelýna. Teda Vy lidi. PÍP PÍP PÍP! :oD
Máš moc krásné fotky. Člověk ten ptačí potěr má kolem sebe pořád a ani už nevnímá třeba to jak jsou krásně barevní, že mají očka jak černé, jiskřivé korálky, umí se roztomile načepýřit a téměř na nás vystrčit holou záď. Děkuji za tvoje velice šikovné přibližovadlo a tvůj smysl pro detail a krásu. Čus, už musím letět, Karel už mi zahřívá hnízdo, musím mu vzít trochu prosa aby se na mě nezlobil, že jdu tak pozdě spát. ČIM ČIM ;o)
27.01.2014 03:07:15 | Tichá meluzína
Není pravda! Vzal jsem sebou lojovou kouli se semínkama a pověsil jsem to na větev, bohužel byla kupovaná v Albertu a pěkně hnusná, ani mně nechutnala, natož ptákům, dodneška se toho ani nedotkli. Chybama se člověk učí, příště beru tlačenku.
27.01.2014 08:31:28 | JaJarda
Tak to jo. Promiň. Sem si té koule nevšimla. A tlačenka se hodí. Jenom ať je radši domácí. Ta z marketu by mohla být ze starých fuseklí a ty ptáčci taky neďobou. A když ani domácí nebudou ďobat, zďobne ji Jarda. :O)
27.01.2014 08:47:48 | Tichá meluzína