Anotace: PROTIKUŘÁCKÝ ZÁKON - KONEC OSOBNÍ SVOBODY JAK VLASTNÍKŮ OBČ. ZAŘÍZENÍ, TAK OBČANŮ A JEJICH CÍLENĚ ZÁMĚRNÝ ZÁKAZ SHROMAŽĎOVÁNÍ A I ZÁMĚRNĚ VYPROVOKOVANÍ NENÁVISTI MEZI OBČANY. A TOTO JE TEPRVE ZAČÁTEK. NEVĚŘÍTE MI?
Za prvé - pro život je nutné dýchání, nikoli kouření. Takže normální je nekouřit.
Za druhé - žijeme na stejné planetě se stejným ovzduším, které není nijak "oddělené", a ani to nejde, takže každý kuřák parazituje na společném prostoru a společný prostor znečišťuje.
Za třetí - ve skutečnosti současný systém kuřáky naprosto ignoruje až kryje. Viz různé zastávky, nástupiště, okolí vchodů, ale i kuřáci na balkónech nebo v oknech spodních bytů.
Takže veškeré nářky, jak to tady mají kuřáci těžké, jsou zcela mimo každodenní realitu, nejen v ČR.
16.09.2022 15:22:48 | prozaik
ĆLÁNEK NENÍ POUZE O KOUŘENÍ, ALE O ZAVÍRÁNÍ HOSPŮDEK, KDE SE LIDÉ SCHÁZELI A KOMUNIKALI SPOLU. DNES SE TO UŽ NESMÍ, TAK ŠUP - HOSPŮDKY JSOU JIŽ POUZE PRO MAMINKY S DĚTMI??? NO SAMO, ŽE TAM MOHOU NEKUŘÁCI, ABY SE SPOLEČNĚ OPILI A SEM TAM ZFETOVANÍ DROGAŘI. ACH JO.
04.04.2024 02:00:25 | vandule
Když se změní vnější podmínky, ať přirozeně či násilím, v přírodě se většinou ustálí nová rovnováha. Často však za cenu zániku či podstatné redukce některých druhů. Tentokráte asi homo fumigans.
21.06.2017 13:01:25 | Špáďa
Pravdu má! A co hospodští, dejme živnostní povolení i nájemným vrahům! A když si někdo bude stěžovat, že ho chtějí zabít, no tak ho odpálkujte. Přece těm chudákům nájemným zabijákům nebudete kazit byznys, no ni? Jo a zakažte rodit děti, bo to těm ženským leze na mozek. - Zanesl jsem to trochu do krajních mezí, ale princip snad máte. Ale je fakt, že ta svoboda podnikání jde trochu do kopru. Nemůžeme se tu ale ohánět tím, že si kdo chce může dělat co chce, když je na svém. To by pak stát nemohl regulovat vůbec žádnou trestnou činnost.
04.06.2017 15:39:12 | Cháron