Princezna z Terrenu - 20

Princezna z Terrenu - 20

Anotace: Další díl

Princezna z Terrenu - 20.

"Nemám náladu chodit venku v dešti!" utrhl se Robin na Verču.
"Ale nikdy dřív ti déšť nevadil!" namítla Verča zoufale.
Byly to tři dny co Kris a ostatní odjeli a Robin byl od té doby mrzutý a ani Verča ho nemohla rozveselit. Trávila s ním všechen volný čas, ale Robin byl pořád mrzutý a na Verču asi nejvíc.
Verča se na něj podívala a nadechla se k dalíšmu protestu. Nakonec jen zavrtěla hlavou, otočila se a odešla z místnosti kde bydleli.
"Ahoj, můžu?" nakoukla do pokoje Fredie a Penelopy. Fredie se totiž nastěhovala do pokoje své sestry.
"Jasně, pojď," poplácala Fredie na volnou postel vedle sebe.
"Děkuji," pípla Verča a sklesle si sedla na postel.
"Zase Robin?" objala ji Fredie kolem ramen a pohladila po vlasech. Bylo jí moc líto, že se její kamarádka tak trápí. I ona byla smutná a trápila se starostmi o Krise a zároveň se na něj zlobila za to, že jí nepověděl o svém odjezdu.
"Je úplně jiný! Protivný, vzteklý...!!" rozplakala se Verča usedavě.
"Veru, neplakej! Je jenom naštvaný na Krise za to, že odjel bez něj. Nebo mu o té výpravě ani neřekl. Já ostatně také. Až se vrátí, tak ho přetrhnu vejpůl!"
Verča se přes slzy usmála, ale dál plakala.
"Mrzí mne jak se chová. Já za to přeci nemůžu! Ä navíc..." zavrtěla bezmocně hlavou.
"Víš co, pojedeme spolu ven. Někam na projížďku, ano?" navrhla Fredie a podívala se na svou sestřičku.
"Nevím jestli je to dobrý nápad," namítla holčička. "Můžou nás napadnou kumajové."
"Ta malá má pravdu Fredie. Ale mohli bychom jet někam do nějaké chatky nebo tak a tam se zdržet."
"Dobře. Jdu se zeptat Katherine jestli by tu nějaké takové místo bylo."
Frederika vyšla z pokoje a vyhledala Kristiánovu matku.
"Katherine? Mohu rušit?" vešla do salonku kde seděla i Ester.
"Jistě Fredie," věnovala jí Katherine hřejivý, ale posmutnělý úsměv.
"Chtěli bychom s Verčou a Peny odjet někam stranou. Není tady poblíž nějaká chaloupka kde bychom mohli nějakou dobu zůstat?"
"Ano. Jedna taková tu je. Ale nevím, jestli je dobrý nápad, abyste tam jeli sami."
"Poradíme si. Opravdu," usmála se Fredie. Katherine se po chvíli přemlouvání, kdy se na Frederičinu stranu přidala i Ester, vzdala a pověděla dívce kde chaloupku najde.
"Děkuji. A nemusíte se o nás vůbec bát. Nic se nám nestane."
Rychle odběhla za Verčou a Peny.
"Tak můžeme jít holky. Už vím kde ta chalupa je."
"Výborně. Už chci být pryč!" vyskočí Verča a všechny vyjdou na nádvoří. Tam mají už přichystané dva koně.
Verča si sedne na grošáka a Frederika s Peny na tmavě hnědého koníka.
Rychle projedou otevřenou branou.

Frederika seskočí z koně a rozhlédne se kolem sebe.
Nacházely se poměrně hluboko v lese. Před nimi byla malá skrčená chaloupka a vedle ní se krčila malinkatá stáj. Zavedly do ní koně a vešly do chaloupky.
Byla to jediná místnost. V pravém rohu ode dveří byl stůl se dvěma rozvrzanýma židlema. V levém rohu krb a na zemi před ním kožešina rozprostřená na zemi. Ve vzdálenějším pravém koutě byla jedna postel.s chatrnými přikrývkami.
"Zapomněli jsme si vzít jídlo!" vyhrkla náhle Frederika.
"Před chvílí jsme obědvali. Potom kdyžtak někdo zajede zpět na hrad," mávla Verča rukou. "Nebo se porozhlédneme po nějakých lesních plodech."
Fredie se usmála a objala svou kamarádku i sestru.
"Mám vás obě moc ráda," zašeptala.
"My tebe taky," odpověděla jí Penelopa.
"Jsem unavená. Odpočineme si?" navrhla Verča a padla na jednu z postelí.
"No jo, ale postel je tu jen jedna!!" namítla Peny.
"Tak já si lehnu na tu kožešinu," přemístila se Verča.

Frederika se posadila a pohladila po vlasech svojí sestřičku.
Opravdu už pro večeři nikam nejeli, ale nasbírali si nějaké jahody a borůvky. Nebyla to sice pořádná večeře, ale stejně neměly hlad.
Teď bylo už určitě dlouho po půlnoci a Verča spala schoulená na kožešině před krbem. Fredie vzala svoji deku a přešla k Verče. Opatrně ji přikryla a potom si lehla k Penelopě pod deku. Zavřela oči a téměř okamžitě usnula.

Robin tou dobou neklidně přecházel po pokoji a přemýšlel kam se Verča poděla.
Bylo mu líto jak na ní vyjel, ale byl naštvaný, že ho Kris nevzal sebou. Bál se o něj. Kdyby jel s ním, mohl na něj alespoň dohlédnout.
Hodiny odbily jednu hodinu po půlnoci.
Otočil se a vyběhl z pokoje. Zamířil do salonku kde stále seděla Katherine s Ester a povídaly si.
"Nevíte kde je Verča?" vyhrkl.
"Ano. Verča jela s Frederikou a Penelopou pryč."
"Kam?!" vykřikl Robin.
"Do lesa do takové chaloupky."
"Děkuji!" zavolal přes rameno a běžel si pro koně.
Moc dobře věděl kde ta chaloupka je, protože tam s Krisem trávili spoustu času.
Osedlal si světle hnědého koně a rozjel se za Verčou.

Konečně dojel před chaloupku. Uvnitř bylo ticho tak jen zavedl koně do stáje a tiše proklouzl do chaloupky.
V krbu plápolal malinký ohýnek už dohořívající a osvětloval Verču spící na kožešině před krbem a zakryté dekou.
Robin si oddechl a přešel k Verče. Tiše přiložil na oheň a potom si sedl vedle Verči.
Lehce ji pohladil po vlasech a odhrnul jí neposedný pramínek, který jí spadl do tváře.
Tlumeně zaklel když ucítil, že má tváře mokré. Zřejmě před tím než usnula, plakala. A nejspíš kvůli němu.
Verča se jen zavrtěla, ale spala dál.
Opatrně si lehl vedle ní, přikryl se s Verčou jednou dekou a přitiskl dívku k sobě.
Ta pootevřela oči a ospale se usmála. Potom se přetočila obličejem k Robinovi a přitulila se k němu. Než Robin stihl něco říct, dál spokojeně spala.

Verča se probouzela pomalu. Bylo jí krásně teplo a cítila jak ji někdo pevně objímá. Otevřela oči a dívala se na mužskou hruď. Zvedla hlavu a zadívala se do Robinových očí. Hleděl na ni s mírným úsměvem.
"Dobré ráno," zašeptal a namotal si na prst pramínek jejích vlasů.
"Dobré ráno," odpověděla mu nejistě.
"Verčo... omlouvám se za to, jak jsem se choval, ale... Kris je můj kamarád už od dětství a já ho vždy v podobných bitvách chránil...Štve mne, že najednou odjel aniž by mi cokoli řekl."
"Já to chápu," šeptla dívka.
"Děkuju Verunko. Ale stejně jsem neměl právo být na tebe tak protivný a..." Verča ho přerušial polibkem.
"To nic Robine, ale slib, že příště mi alespoň řekneš, abych tě nechala o samotě."
"Slibuji," usmál se na ni vesele Robin.
Autor kuklicka, 12.03.2011
Přečteno 481x
Tipy 4
Poslední tipující: malavydra, Princezna.Smutněnka, kourek
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel