Nebezpečné známosti 2 PROLOG

Nebezpečné známosti 2 PROLOG

Anotace: Noooo, dalo mi to hodně přemýšlení. Mám pokračovat, nemám, ale rozhodla jsem se, že ano. A to jen díky Vám, protože jste tento román četli rádi, tedy myslím :D Pokud to tedy vyjde, očekávejte druhou řadu! ;)

By the way: Byla bych moc ráda, kdyby jste vyjádřili svůj názor na to, zda si přejete druhou řadu, protože jestli o ní nestojíte, nemá cenu pokračovat. To bych tu psala pro nikoho! A to se mi nechce, protože tohle nedělám jen pro sebe, ale taky pro Vás ;)




PROLOG -
„To nemyslíš vážně!“ vyhrknu na něj s neuvěřením a odtrhnu se z jeho sevření. Nic neřekne. Jen tam tak stojí naproti mě a pozoruje mě. „J-jak si jen mohl?!“ zalykám se v slzách a v neuvěření. „Umřel jen a jen kvůli tobě, ...vypadni odsud! Slyšíš! Vypadni, do hajzlu!“ začnu s histerickým křikem a strčím do něj. Všichni se na nás dívají. „Uklidni se Amber, nech si to vysvětlit!“ sykne a chytne mi paže, které do něj mlátily. „Nech mě být!“ „Amber, přestaň!“ „Ne!“ vysmeknu se mu po druhé a ustoupím dozadu, ale tentokrát se mi to vymstí. Vysokým podpatkem boty si šlápnu na dlouho róbu, zabalancuji a převrátím se přes nízké zábradlí. „Amber!“ vyhrkne Siler a tak tak mě zachytí za dlaň mé ruky. Zachytil mě před pádem ze stodvaceti metrové budovy.
Autor Klaný, 24.09.2011
Přečteno 459x
Tipy 22
Poslední tipující: Anne Leyyd, Poeticka, Princezna.Smutněnka, Aaadina, Lenullinka, kuklicka, Taloued, kourek, Domčuleee, KORKI, ...
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

WHAT??? :O :O :O Si děláš srandu hned ze začátku, ne?

06.01.2013 19:03:12 | Anne Leyyd

líbí

Určitě pokračuj!! Ale jetsli zabijes Jamesona,tak xe neznám!!!

27.09.2011 20:48:00 | ajamaja2

líbí

Ok, takže Jameson žije!! A co Aaron??? Dej další díl!! A budeš pokračoovat v Alfa...??

27.09.2011 12:07:00 | kuklicka

líbí

Jojo, rozhodně pokračování :))

25.09.2011 18:26:00 | Nemiades

líbí

juchůůůů, takže Jameson žije!!!! :D :D

25.09.2011 11:51:00 | katkas

líbí

Kurňa dámy :D Proč bych zabíjela Jamesona...nejsem tak zlá, nebo jo? Každopádně se nechte překvapit, bude tam mnoho nových postav, nové problémy a nové lásky :)))

25.09.2011 10:46:00 | Klaný

líbí

Líbí :) Ale Jamesona nebo Aarona bys zabíjet nemusela :) A S Alfou určitě pokračuj! A tak mi napadá...

25.09.2011 10:23:00 | kuklicka

líbí

Další další dalšíí... teda estli jsi zabila Jamesona tak budu asi chvilku nakrknutá ale nechám se překvapit :-D jinak určitě to stojí za pokračováníí ale doufáám že s Alfou budeš pokračovat... :-)

24.09.2011 15:48:00 | Domčuleee

líbí

Děláš si srandu?:D Určitě pokračuj zvlášt po tomhle prologu.Jameson nám umřel? :( No budu ráda že bude znovu se Silerem ale tak drasticky....:))

24.09.2011 12:21:00 | Bernadette

líbí

Vždyť mě znáš, já jsem tvůj velkej fanda :)))) Ježiš, že on to umřel Jameson??? No, ale stejně, já o tu povídku stojím, protože ty píšeš úžasně, takže se mnou počítej.:)
Ale nepřestaneš s povídkou Alfa et omega, že ne?

24.09.2011 11:28:00 | katkas

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel