Dobrý den, probudil jsem se před osmou hodinou, mam nesmirne štěstí, že jsem zdraví a vyrovnaný. Jsem za to vděčný, tento vděk mohu tímto vyjádřit. Podařilo se mi sehnat zajímavou práci v divadle, je to jistota, věřim v optimistickou budoucnost. Mam všechny orgány v pořádku a co vic, auto, jez bylo včera zamrzlé naskocilo!
Na mysli jsem měl slunce, divál jsem se do bajeslovneho úsvitu nad konirnou, viděl tam trylkujici jasnosvitny břeh azuru v aurickem kruhu, ac včera po práci a k večeru již poospaly, s tvorbou jsem nepřestal, řekl jsem si, že v dalším dopisu napíšu nebeské dvacet stran básni a eseji a scénáře v dopisu, jako za starých časů, rukopisy psane s láskou a něhou, před pokojem plný milostných vzpomínek s dětskou rukojetí nevinnosti a laskavosti upřímného génia, vidouciho pritomne dno vědomí bez vědomí počátku a odezvy. Jak hudba jazzova.
Rytmus tempery probuzení
na křestu všech slabik kreslit obraz slovem
ve slovu vidět mrizky jak se vystupující z more objevuje
tři široké ledovce se drtí pod krajinou ticha
Chápu že je třeba odpustit myslenkam
které jsem vypustil na mráz
a jez žijící svým životem
jsou znovu nalezeny
...Je cenné,že někdo umí naplno vyjádřit vděk,protože tím dává najevo
že nic není samozřejmé....Tak hodně štěstí......Ji.
23.01.2016 19:45:35 | jitoush
Za ten úvod ST..za to nesmírné štěstí Tvého zdraví a vyrovnanosti:-)a vlastně za celý, krásně pozitivní vstup do dnešního dne:-)krásně se to četlo!
23.01.2016 09:45:39 | Nikita44