Operace kyčle
Anotace: Jak se pobyt v nemocnici může negativně podepsat na psychice člověka.
Jednu starší ženu náhle a bez jakéhokoliv úrazu postihla bolest kyčle.
Obrátila se na odborného lékaře a ten rozhodl o nutné operaci.
Operace proběhla v klidu a bez velkých bolestí.
Ležela na pooperačním lůžku a těšila se na rehabilitaci.
Doufala, že se jí brzy dočká, zacvičí si a bude opět běhat bez bolesti.
Najednou se na ní zaměřil nějaký pomocník lékaře, který za ním chodil, válel se vedle něj a užíval si pohody.
Kam se žena podívala, tam číhal a neustále jí sledoval.
Nebylo to příjemné, podobný stalking již zažila před mnoha lety, psychicky se po roce zhroutila a musela vyhledat pomoc od psychiatra.
Kdyby jí jen sledoval.
Po dvou dnech k ní začal chodit se stříkačkou na odběr krve a rozpíchal jí všechny žíly, aniž by odběry někam nosil a všechny žíly na obou rukou se zkrátily.
Při obraně před ním jí dokonce i jednou škrtil, aby jí posadil na místo, které potřeboval.
Po její zoufalé stížnosti jej přeřadili jinam.
Potom přešla na rehabilitační centrum a těšila se, až jí dají dohromady a bude moci odejít domů.
Sestřičky byly moc milé, ale denně musely ke mě často chodit a ona měla po klidu, po spánku, no psychika byla v tahu. Dokonce měla jednou silný psychický záchvat, kdy jí mimo jí užívaných prášků nasadili další. Nic platné.
Už chtěla rychle domů, aby měla své milované soukromí, možnost klidného spánku.
Jediný moc hodný lékař s ní jemně cvičil několikrát týdně.
Měla jej moc ráda.
Nyní je již doma a čekají jí ještě jednotýdenní rehabilitace a kontroly lékařů.
Nožka již nebolí, chodí podle rady jejího hodného lékaře a cvičí.
Pomaloučku se dává nervově do kupy, ale jde to pomalu.
Věří, že se do pár týdnů opět nervově zklidní.
Přečteno 40x
Tipy 6
Poslední tipující: Iva Husárková, Ywach, mkinka
Komentáře (4)
Komentujících (3)