Jak se vlastně NArodil Neználek?
Anotace: Sexuální výchova v Kvítečkově - aneb jak to tenkrát na východě doopravdy bylo.
Kdo by neznal Neználka a jeho kamarády. Pro ty, co nevědí o co jde, nebo mají jen mlhavé tušení, přiblížím: Jedná se o utopický román pro děti, měl 3 části: Neználkova dobrodružství, Neználek ve Slunečním městě a Neználek na Měsíci. Autorem byl Rus Nikolaj Nosov, kniha se těšila oblibě jako dnes třeba Harry Potter. Stěžejním tématem trilogie byla rovnoprávnost, minimum námahy a mnoho produktů, vyspělá civilizace...socialismus. Neználek na Měsíci pojednával o příletu Neználka na zmíněnou oběžnici, a následný politický převrat, bohaté podnikatele jmen Skrbling, Scouperfield, Tupps a mnoho dalších čeká chudoba a skromnost, zatímco vesničany Kláska, šedáčka nebo Kozlíka blahobyt...
ale o to nejde. My se zaměřímě na to, jak postavičky vznikaly. Tedy, jak vznikaly ve fyzickém slova smyslu, nejde o pero autora, ale o jiná pera (promiňte mi ten výraz - jak by řekl tkadlec a herec Karásek ze Slunečního města.)
Na začátku prvního dílu je psáno že malenky (ženy v neználkově světě) blbě vycházely s malíčky (muži), když se potkali na ulici, nadávali si, nebo se poprali. Autor neuvádí jak dlouho tento stav trval. Prostě hned uvedl čtanáře do světa znepřátelených táborů malíčků a malenek.
Nikde není psáno, co dělali rodiče hrdinů - chytrého Všeználka, žrouta Buchtíka, budižkničema Neználka... pokud nějaké rodiče měli. U trpaslíků se říká, že vyskakují z děr ze země, ale víme, že to není pravda - vousy mají jak trpasličí muži, tak ženy.
Takže my musíme vycházet z výborné techniky a přísném komunistickém režimu. Malenky a Malíčkové byli násilím nuceni se pářit - proto vzájemná nenávist.(tyto složité úkony jako jak je přemluvit, jak vyhledat správné jedince, jak je omámit) měl na starosti pravděpodobně Všeználek - věděc. Děti byly tajně porozeni a umístěni do rozlehlého komplexu podzemní kliniky (navrhl architekt Špuntík, návrh zpracovali a postavili šroubek a Vroubek) kde se o narozené děti starali lékaři (Pilulkin, Medunka). děti vyrůstali pod výchovou učitele hudby Strunky, učitele výtvarné výchovy Tubičky a brali lekce v lovu od pana Kulky, ve vaření měli hodiny s Buchtíkem a rodinné práce obstarávaly malenky Modroočka a knoflenka. Takže na život byli plně připraveni ve věku, kdy se podobali dospělým jedincům, a vypuštěni do světa.
Sex je v socialistické komunitě naprostým tabu, takže to muselo probíhat takhle, jiné možnosti mě nenapadají.
Nejvíce dětí měl zřejmě neználek. Proč by ho jinak silně asexuální soudružky malenky tak nenáviděly?
Přečteno 725x
Tipy 1
Poslední tipující: Squat_the_world
Komentáře (1)
Komentujících (1)