Anotace: Kravina naprosto odlišná od jiných mých úvah, ale prostě to musím napsat:)
já někoho inspiruji?? To by mě nenapadlo, ale neskonale moc mě to těší:)...
29.12.2008 22:53:00 | Dennniska:o)
Nejenom polibky, ale všechno bychom měli dělat naplno, protože nikdy nevíme, kdy to děláme naposled...
Ale občas se stane, že je lepší, když je něco naposled. Jsou momenty, které byly krásné a ty po nich je strašně moc kazí. A pak člověk lituje, že ty krásné nebyly ty poslední.
Je fajn užít si poslední věci, ale je také fajn, že mohou být poslední.
20.01.2008 11:11:00 | Demedalex
Tak to je pravda pravdoucí! Bohužel. Já sama jsem si to zažila taky už několikrát. Ale jen jednou to bolelo fakt strašně moc, to už asi jen tak něco nepřekoná. Už na to taky tak nemyslím, ale když si na to vzpomenu, tak mě to ještě teď mrzí a bolí.
Takže asi vím, jak se cítí ten, kdo líbá a neví, že je to naposled. Takže.. poslední větu si, lidičky, všichni vemte k srdci. =) Vkládejte do nich všechno, protože nikdy nevíte, kdy je to poslední polibek.
17.01.2008 15:04:00 | Karlička
nj maš pravdu.Poslední polibek o kterém nevíme že je poslední je asi horší.Já sám jsem toto přesně prožil takže vím jaké to je.
05.01.2008 00:10:00 | Gorgy