Anotace: Co s kytkama? Já radši stromy...
tož to me dostalo :-) ale mila Mio, ja te rada nemam , takze nedostanes nic :-)..a nebo preci..lidi mam rada vsechny, tak nejak lidsky...co kdybych ti " z Lasky" dala do zubu?? :))
nic proto tobe nemam,ale tak vis jak..bylo by to z lasky :))
20.09.2008 14:55:00 | saddova
to je úžasný, hrozně vtipný a originální, miluju když má někdo takovou fantazií jako ty, možná jí mám taky akorát jí v sobě tak nějak zapomínám budit, tak díky, možná se teď trochu vzpamatuje :)jo a strašně dobře se ty tvoje věci čtou :)
22.07.2008 22:44:00 | just me
bezva,moc hezky napsané,takové jiné...každý jsme jiný.Super tip..pro Tebe
31.05.2008 13:08:00 | Mraveneček
ooo, to není málo skromné... ale až se najde ten, co se potopí do hlubin tvého srdce a vyloví tu zapomenutou porcelánovou vanu.. to bude ten pravý..
30.05.2008 22:14:00 | Dilla
ó! to je dobře, že nejsi obyčejná. na druhou stranu, pokud víš, že ta obyčejná růže(hehe, mi vždycky růže připomínaly hřbitov...) nebo perníkové srdce, je darované z lásky, pak není co řešit. je to těžké. ale originalita rozhodně není na škodu. a hlavně. uměle vytvořený ostrov ve tvaru pentagramu? jsem si jistá, že jsi jediná na světě, kdo něco takového chce:D ovšem ne, že bych neměla taky nějaké takové hezké přání (radioaktivního korýše, nejlépe kraba, do klece...) ovšem na tebe očividně nemám.
24.05.2008 19:47:00 | jacobs