Bolest

Bolest

Anotace: .......ze všech nejhorší..........

Bojím se lásky.
Já se totiž strašně bojím lásky.
Bojím se jakéhokoli citu. Bojím se milovat. Bojím se mít někoho ráda, protože vím jak to chodí. Když už se konečně někomu otevřu, on bodne přesně do živého.
Bojím se milovat, protože mám strach z toho, že mi ten dotyčný ublíží.

Láska bolí. City bolí. Mít někoho ráda bolí. K někomu něco cítit bolí. Otevřít se někomu bolí.
Bolí to nejvíc tehdy, kdy si myslíme, že jsme nezranitelní. Kdy si myslíme, že i ten druhý se nám otevírá a že je na tom stejně jako my.
V tom případě pak bolí i pohled. I slovo. Gesto. Mimika. Bolí nás každý krok.
Nazvala bych to hroznou nemocí. Bolí srdce. Strašně bolí srdce.
Není co brečet. Není co říct. Najednou není ani co cítit.
Neutrální stav. Bod nula. Střední cesta.
Co může být horšího než se smířit s tím, co se děje?

A taky proto se nesmím zastavit. Prostě nesmím.
Moje myšlenky by mě ubily. Zabily mi mě.
Jsou nebezpečné. Musím být stále rychlá. Nesmím polevit. Ve všem.
Nechci být se svými myšlenkami sama. Nedokážu to. Prostě to nedokážu.
Autor PoeziGirl, 25.01.2009
Přečteno 575x
Tipy 19
Poslední tipující: Anežka, malý lachtánek, Nanuinka, strašidýlko-střapatý, Karlička, enigman, Bíša, Mounkey, Tacca, jedam, ...
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

smutná, našla jsem ji až teď..ale plná naděje..

11.03.2009 12:50:00 | malý lachtánek

Souhlasím se Siorakem. Chyba není v lásce, chyba je v člověku. Láska miluje, nezávidí, rozdává se. Člověk je egoistický, nechce přijít o kus sebe samého. Což musí logicky udělat, když chce milovat někoho jiného. Musí se rozdat, obětovat se.

Bolest je v lásce dobrým znamením. Zbavuješ se svého ega a začínáš růst. Jen tak dál :-)

27.01.2009 17:43:00 | Hippy

já se nebojim...ale stejně mě taky všechno bolí...

26.01.2009 02:02:00 | enigman

Láska bolí, mnohdy ji lidi neporozumí...

25.01.2009 23:59:00 | Bíša

Poznej sám sebe, abys mohl poznat nové lidi...

25.01.2009 20:50:00 | Mounkey

Aby se pak nestalo, že své srdce a city natolik obrníš, že láska, jež by mohla být tou životní... pronde kolem bez povšimnutí... také pozor na to, že se takto dá snadno ublížit druhým...

Věřím, že se to jednou změní... život není lehký a láska je na tem podobně. Byl čas, kdy jsem se sama sebe ptala, kolik ještě bude zklamání, proč se to zlomí, když to člověk nejméně čeká, existuje opravdová láska? atd. atd....

Dnes su zamilovaná až po uši, už nějakej ten pátek... :o) Věřím, že to vydrží a láska naše dostojí slibu a také prstýnku :o)

Dílko je hloubavě myšlenkové, smutné a bolavé... ale má to naději, uvidíš, jednou se to zvrátí... ovšem, lidi nepředěláme a nemůžeme nikoho do lásky nutit, abo si o ňu prosit (jak ponižující).

25.01.2009 18:29:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí