...

...

Anotace: Mé myšlenky, občas protkané citáty....

Nejšťastnější doba člověka, nejklidnější, bez starostí, není spánek, jak by si snad někdo mohl mylně myslet, protože i v něm občas máme noční můry, nebo nás sužuje spánek přerušovaný, nespavost a další, související se všedními starostmi každého z nás, nýbrž doba jemu těsně předcházející, kdy člověk ještě stále nespí, ale už není s to vnímat své okolí, nýbrž se může nerušeně a sladce oddat příjemným, uklidňujícím a láskou a štěstím naplňujícím myšlenkám s příslibem lepších zítřků a takto usnout s úsměvem na rtech.

Chtěla bych, aby tam byl, přála bych si totiž spatřit jeho výraz, jeho reakci na to, kdybych mu řekla, že jej mám ráda.

Člověk má neutuchající potřebu milovat. Když nemiluje, z celého srdce si to přeje! Protože, i když je to láska nešťastná, co naše srdce naplňuje více než právě ona?

Láska není vztah (Osho). Ve vztahu totiž záleží na vzájemné komunikaci, z které se dále rozvíjí upřímnost, tolerance, … Láska nezná mezí, nemá hranice. V lásce žádná slova neexistují. Láska buď je anebo není. Láska je plná protikladů – láska je něžná, ale i krutá, láska je touha – ať už naplněná či nenaplněná...Ale jedno je jisté – každý po ní touží.

Nezáviď někomu, co sám nemáš! Dokaž mu, že máš dar nezávidět!
Autor Luciq, 15.02.2009
Přečteno 343x
Tipy 2
Poslední tipující: PoeziGirl
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Krásně popsané a jestli dobře vidím, tak první odstavec je jedno velké souvětí :D :) Paráda!

17.02.2009 08:58:00 | PoeziGirl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel