Bolest.. Chtíč.. Touha..

Bolest.. Chtíč.. Touha..

Anotace: Mám plakat či se smát? Mám světu děkovat nebo ho proklínat?

Ta bolest, když mu musíte dát sbohem.
Ta bolest, když ho znovu potkáte.
Ta bolest, když Vás pozdraví svým "čaaau".
Ta bolest, když na něj pomyslíte, když vám v hlavě zní jeho tón hlasu,.
ta bolest, když se ráno probudíte a zjistíte, že je to pouze sen.
...Ta bolest, když ani neví, že existujete.
Ten chtíč polibku. Ten chtíč dotyku, dotyku kdykoliv se vám zachce. Ten chtíč sladkých slov. Ten chtíč dívat se mu do modrých očí...
Touha vedle něj usínat.
Touha cítit jeho vůni.
Touha mu zaplést prsty do vlasů.
Touha políbit jeho rty, sjet trošku na stranu na lícní kosti. Níž na krk. Na hrudník. A ještě níž na pupík.
Touha dotknout se jeho tváře.

Může člověk milovat, když toho druhého ani skoro nezná?
Je to jen klam? Jsou to pouze hormony nebo je to opravdu láska?
Opravdu toužím nebo jen chci toužit?
Autor Ziky, 05.04.2011
Přečteno 989x
Tipy 2
Poslední tipující: H.I.L.
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

nesouhlasím... nelze milovat osobu, kterou neznáme... prává láska znamená ignorovat jeho nedostatky, milovat jeho chyby, snášet jeho zlozvyky... když neznáš - miluješ platonicky... láska se nedá odvodit od jednoho pohledu - možná je krásnej, ale třeba je to hajzl... tohle láska není...

12.04.2011 21:24:00 | Kačííí

může milovat....taky miluji kluka,kterého ani neznám...ale miluji ho tak moc,že si to většina lidí ani nedokáže vysvětlit...vím ale jistě,že to je láska a nikdy se jí nevzdám...i když on mě rád nemá a nikdy mít nebude...každej jsme z odlišnýho *světa*...já jsem spíš v takové té nižší společnosti,on zase v té vyšší...bolí to tak moc,že už často nemůžu...

12.04.2011 20:54:00 | H.I.L.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí