Tohle dílko se mi velmi líbilo. Jde vidět, že je inspirované. Cítím z něj lásku, pokoru a upřímnost. 92 b. Jupí..
30.03.2006 16:03:00 | WhiteShadow
Děkuji za to pozvání...
Už mi pravil jeden "synek,"
říkáte mu tady Stínek,
ale já mám (bohužel)jiné poslání...
V tu dobu já nejsem k mání,
neboť místo rozjímání
s přáteli z Literu
jsem v práci.Já se na to vy--
Někdy příště...:o)
26.03.2006 15:27:00 | Roko
Musím jenom souhlasit s Tvými slovy, pod to bych se mohla klidně klidně podepsat,neboť vyjadřuješ i můj názor. Jen k jednomu jsem ještě přišla: Abys mohla lásku rozdávat - musíš mít ráda sama sebe. A to je někdy hodně těžké(aspoň já mám tu zkušenost).
Posílám sluníčkové pozdravení.
26.03.2006 14:23:00 | Roko
presne Koste... myslim ze sem právě ziskal stejnou zkusenost :) Sunny: Sem opravdu rad, ze sem to pochopil stejne jak Ty.... Dekuju.. Mej se a dobrou noc...
24.03.2006 21:14:00 | Meliorist
Ty slůvka obsahují hrozně moc lásky.. Krásné a postavené na mých oblíbených citátech.. :) Chválim..:)
Tak.. dám 80...:) Překrásný den...
23.03.2006 09:40:00 | Movinecka
Sakra slunííčko moje..Pravdu díííš:) Ale asi patřím k těm kterým to líto je...Spousta věcí mi je líto..ale zase jak kdy! Někdy někoho obejmu už s tím že to je naposled a pak jen hezky vzpomínám!
Mám tě hafíí moc ráda:) Opatruj se a písej a písej!!:)
Makret=*
22.03.2006 21:35:00 | makretka
Myslím, že ve vztahu je důležité nejen dávat, ale i dostávat, jinak člověk časem přestane mít chuť dávat a je otrávený ze sebe i z toho druhého. Rovnováha je důležitá a nemůžeš dlouhodobě dávat víc, než dostáváš, nemáš z čeho. Alespoň tak to mám já vyzkoušené.
Sluníčko, ty ses nám zase rozepsala, to je fajn!
Mám tě moc ráda, měj se krásně a vyřiď, prosím, tomu sluníčku na obloze, že už by mělo být jaro :-))).
22.03.2006 19:47:00 | Alea - kometa kdovíco přinese
A vidíš, loučení rád nemám, proto asi patřím k těm, kterým to líto je.. stále si nechci připustit, že je něco naposled, vždyť dokud člověk žije má příležitost lásku dát.. a pak najednou ten blízký odejde a nevrátí se již nikdy.. snad malou útěchou pro toho, kdo zůstal a chvíli s ním šel kus cesty, jsou vzpomínky, kdy bylo snadné milovat..
22.03.2006 14:53:00 | J's ..
su magor, ale to sis jistě všimla :) ne "má", ale "máš".
v prvním komentáři.))
hehe, baví mě plnit prázdná místa:)
22.03.2006 00:00:00 | Totenkopf
Pěkné sluníčko.. jen se může stát, že se člověk nestačí ohlédnout a rozloučit.. A proto by neměl nic odkládat na potom. Objímat milované jako by to bylo naposled a říct jim, že je má rád, aby to věděli teď. Hih, mám tě ráda, Sun :)
21.03.2006 23:46:00 | Euka