Anotace: Pro Daniela, který má nejenom hezké jméno, ale je i moc milý a tak bych mu chtěla poděkovatza to, že je
Dík že mi připomínáš co je to láska... Už je to dlouho co jsem ji poznal a tehdy jsem si myslel, že neztratím. Teď poznávám jen dívky, které si myslí, že láska je něco jiné, protože ji nepoznali... Ten Mark pobavil :-)
20.09.2008 14:56:00 | d---
Vždycky když je mi tak nějak smutno, najdu si tuhle "úvahu"... :) Je tak povzbuzující... tak sladká...
07.03.2007 10:09:00 | Movinecka
Sunny,musím říct,že mě tvá úvaha dostala.Nikde jsem ještě nespatřila nic co by se nedotklo tolikati srdcí jako právě tento text.Souhlasím s tebou,že 3%jsou málo.Tvůj kamarád má jistě pravdu v tom,že se každé druhé manželství rozvede,ale myslím,že to není tím,že bychom méně milovali.Milujeme stále stejně intenzivně,jen nemáme příležitost to prokázat.Naše doba je zrychlená,nemáme čas na poznávání,na ohňostroj citů a vše co je na lásce tak krásného.Dnes se vždy najdou důležitější materiální věci.Ale věřím,že stále více jak 3%lidí,miluje,tak jako miluje děda svou nemocnou babičku nebo "outsider" s duší básníka svou dívku.Stále se najdou lidé,kteří nad námi ční,ne talentem ani penězi,ale tím,že dokáží nespoutaně milovat.
30.07.2006 20:26:00 | Haydée
Co je láska vlastně nikdo neví.. Protože cit, který se tím slovem označuje, má mezi každými dvěma lidmi trochu jinou podobu.. Ale je krásný a dělá život pěkně chaotický, přitom mu však dává řád.. Sun, napsalas to krásně a co řekly ty děti, je fakt úžasný:) Mám tě ráda, Sun. A jinak všechny miluju :)))hehehe
13.04.2006 10:44:00 | Euka
Často se směšují pojmy milovat a být zamilován. Je mnoho lidí, které miluji, od rodičů až po přátele. Kdysi jsem řekla, že bych pro přítele dýchala. Té kamarádce, které jsem to řekla, se to zdálo nepředstavitelné. Ale nic se na tom nezměnilo ani poté, co jsme se rozešli. Snad už do něj nejsem zamilovaná, ale pořád ho miluju tak, jak miluju jen několik málo dalších lidí. A v tom je ten rozdíl.
Tvé dílo je pěkné, také si myslím, že tři procenta jsou hodně málo. Ale pokud by to bylo procento manželství, kdy spolu zůstanou a celý život se milují, pak bych tomu možná i věřila.
04.04.2006 21:01:00 | Alea - kometa kdovíco přinese
Vždyť láska se nedá sepsat do čísel..Nemůžeme jí určit jen nějaká procenta.. a 3% je ke všemu až hrůzostrašně málo..Láska je všechno jen ne čísla...Nechce toho mnoho, moc nežádá a přesto dá všechno co umí..Ale taky ne čísla..Nedá čísla nakolik koho milujeme...Takže Sunny souhlasím s Tebou, musím oponovat druhému názoru se třemi procenty:)
31.03.2006 20:09:00 | makretka