Anotace: ..ano. Já a ten kluk už spolu nejsme - mojí winou, ale nelituju toho! Rozhodně ne.
Rozumím ti, ale nesouhlasím s anotací - podle mě za to nemůžeš ty, vždyť to, že se změnil je jen jeho mínus! Ale kluci jsou prostě bestie (jen někteří, pánové)!:) Každopádně úvaha se opět moc líbila:) Vlastně si ani nemusíš psát deník, nejlepší je to vypsat všechno sem, že?:)
17.01.2008 19:02:00 | Grafomanická MIA
zviřátko
..moc ti děkuju! Jsi hodnej. Srdíčka se budu držet a budu mu věřit. Děkuju Ti!
12.11.2006 12:21:00 | Karlička
napsala jsi příběh,jakých je mnoho a rozumím ti, příliš ti rozumím, protože jsem prožil neco podobného.Nikdy nepoznáš ani v budoucnu zda někdo své sliby dodrží, ale poznáš tom v svém srdíčku a to ti už od jeho příjezdu říkalo, dej si pozor neco tu není v pořádku.Důvěřuj svému srdci nezklame tě.
11.11.2006 12:54:00 | zviřátko
Promiň, takhle jsem to nemyslel. Já jsem jenom chtěl říct, že ty, a nejen ty, ale vůbec holky ve vašem a taky ještě pozdějším věku, se vždycky trápí kvůli nějakýmu parchantovi, kterej naslibuje, využije a vypadne. A do toho má ještě kecy, jako že si tě nezaslouží, že tě chce radši jako kamarádku a tak. Já jsem taky kluk a vím, co si pak o Vás povídáme v kroužku.
Je to jako s tou mojí úvahou. Kluk, kterej tě nechá a mele něco o tom, že si tě nezaslouží, je zmetek první třídy. Copak to neviděl dřív, že si tě nezaslouží? Nešlo mu náhodou o něco úplně jinýho?
A můj komentář měl znamenat, že vy holky na ty naše medový řečičky vždycky nakonec naletíte. Já bych chtěl, aby jste znaly svojí cenu a nezahazovaly se s každým idiotem, protože on vůbec nestojí zato.
03.11.2006 06:43:00 | Daniel S.
Daniel S.
..možná, že jsem jen mladá a blbá holka, ALE on mi jako kamarád prostě chybí! A to, že mi naslibowal, že při mě jako kamarád bude stát, že je lepší mě mít jako kámošku než aby mě neměl wůbec i přesto, že jsem mu powídala, že jesli to nedokáže, tak ať to ani nedělá - to už je pro tebe wedlejší, žejo?! To mě nepřekwapuje - wážně ne! Nemám, co bych k tomu napsala. Já se zachowala tak, jak jsem se zachowala a on taky! Už to nezměním a ani snad už nechci. Ale já mu neslibowala hory doly; neplánowala jsem žádnou budoucnost jako on a tak se nemusím cítit prowinile. Já mám swědomí čistý!!! Wšichni se zamýšlí nad tím, jak se asi cítí on a je to spráwně, ale najde se mezi wáma wšema taky někdo, kdo se zamyslí nad tím, jak se cítím já???!
02.11.2006 13:11:00 | Karlička