Anotace: ... možná duchovní svět neexistuje a byla bych tomu i ráda ... když člověk strádá, nemá cenu ... duši mám občas rozhořčenu ...
na úvod: nelíbí se mi míchání anglického a českého textu...působí to lacině.
...k duchovní stránce věci... Ježíš řekl..."poznáte je podle ovoce, špatný strom nenese dobré ovoce, ale dobrý strom nese znamenité ovoce...organizace (církev), která zastupuje Boha, musí mít patřičné kvalitní vlastnosti (lidé v ní) a stálé morální hodnoty (neměnné, zalořené na bibli), jinak nemá Boží schválení, byť by se k Bohu jakkoli hlásila.
11.07.2013 18:49:53 | Robin Marnolli
Čau ROBINE HOODE... :-)) Více věcí je založené na Bibli! Mne spíše překvapuje tvá naivita, že všichni členové církve jsou stromy, jež nesou jen dobré ovoce. U nás se říká toto přísloví: "VŠUDE SE NAJDOU LIDÉ A LUDŽISKA!". Jestli chceš rozvinout tuto diskuzi, klidně mi ještě napiš. Ingrid
14.07.2013 13:44:45 | Inge
nevím, zda další debata bude dobrý nápat, jelikož jsem se snažil napsat normální komentář a čeká mne nemilé oslovení hned v úvodu, jako bych tu s nad s někým chodil na pivo...:-)
navíc asi můj komentář nebyl přečten zcela správně, ale jo ten výrok obecně platí a vím, že lidi jsou různí (nemyslím si o sobě, že jsem naivní to bych určitě už dávno dozvěděl...)
14.07.2013 19:51:38 | Robin Marnolli
Promiňte! Také už na pivo nechodím.. Nejspíše jsem špatně odhadla Váš věk. Myslím, že trochu naivní budete, jinak by jste nechtěl vidět v církvi jen ty dobré věci. Rovněž si častokrát myslím, že je někdy prospěšnější zavírat oči před krutou realitou. Ať se Vám vede dobře. S Bohem Ingrid
15.07.2013 02:36:52 | Inge
Nevidím v církvi jen dobré věci. Jednání většiny představitelů církví mi přijde politováníhodné, a církev za ně bude Bohem souzena, Někdy možná i systémem pokud budou páky. Většina církví je navíc přímo ostudou pro Boha a jak jsem uvedl v 1. komentáři, bůh je také za toto jednání nebude podporovat...a že se dají poznat podle ovoce...pokud církev nevykazuje (jako celek, jednotlivec může chybu udělat, ale myslím tím chybu ...ne úmyslné zkažené jednání), je to dle bible jednoznačný důkaz že bůh od ní dává "ruce" pryč.
Tak asi tak, abych to uvedl na pravou míru.
16.07.2013 09:44:06 | Robin Marnolli