Anotace: Otázka reprezentačního gólmana pro MS 2011 bude v současné době bezpochyby hodně probíraná. Všichni chtějí obhájit zlato, ale dobrovolně si hodlají nacpat mezi tyče Dominika Haška. Proč?! No protože Vokoun je přece absolutně z formy...
No jo, copak Hašánek... =D Jemu už jaksi chybí soudnost, no. V tom je problém. Já jsem přesvědčená, že kdyby se mu čistě náhodou MS 2011 povedlo (kdyby opravdu nakonec jel), ještě by vyhlásil velký comeback do NHL. =DDD
07.02.2011 23:48:00 | Kristýna Mitášová
Ano, souhlasím s tím, že je legenda Nagano mu nikdo nevezme, ale to bylo v roce 1998. Mně, ale na něm hodně vadí jak už třikrát ukončoval kariéru a pak se zase vrátí. No uvidíme jak mu to ještě půjde.:-)
07.02.2011 10:11:00 | Klára Melli
Hašek je bezpochyby legendou... To mu nikdo neupře, ale myslím, že v šestačtyřiceti letech jezdit na MS je trocu scestné! Dominátor určitě chytá dobře, ale kde je řečeno, že bude chytat v národní brance tak, jako ve Spartaku? Navíc dost možná mu nikdo neřekne: ,,Ne, Dominiku, nejezdi." Já k tomu kritiku napsat můžu, k Haškovi žádné závazky nemám. =D Vokýsek je jasnou jedničkou - a jsem ráda, že nejenom pro mně.
05.02.2011 16:54:00 | Kristýna Mitášová
Ahoj, také jsem velká fanynka hokeje. S Tvojím názorem naprosto souhlasím. Když jsem zjistila, že by měl jet Hašek na MS 2011 byla jsem s toho lehce zmatená:D. Konečně se našel někdo, kdo napsal kritiku. S Tvojím názorem naprosto souhlasím. Moje jasná jednička v brance na MS je a bude Tomáš Vokoun.:-)
04.02.2011 12:05:00 | Klára Melli
Jééé, tak to mě těší o to víc... =)
Děkuju moc, to je pocta. ;-)
25.01.2011 19:48:00 | Kristýna Mitášová
No jo, a povedlo se Ti i to, že první věc, kterou jsem si dnes ve Sportu přečetla nebyl sloupek Míry Bosáka, jako tradičně, ale Tvoje úvaha :)
22.01.2011 18:37:00 | Hazentla
Na stejné téma jen v trochu zkráceném vydání mi dnes vyšla v deníku Sport. =)
22.01.2011 15:40:00 | Kristýna Mitášová