Taky nevím, co to bylo za ránu, ale napadá mě v souvislosti s tím toto:
Robert Fulghum píše, jak jako mladík pracoval v jedné restauraci. Byl strašně nespokojený, samé ústrky od majitele, furt si stěžoval. Spolu s ním tam pracoval jeden Němec, kterej prožil koncentrák ... a ten mu jednou povídá - podívej se chlapče - problém je, když ti hoří dům, umírá žena nebo nemáš co dát dětem najíst.
To ostatní problémy (rány) nejsou.
Vzal jsem si to za své a toto rozhodnutí jsem si ještě upevnil v Afghánistánu.
12.08.2011 10:21:00 | René Vulkán
A co tak se otočit a vše na rovinku si říci?
Někdy to nemá smysl, já vím.
28.07.2011 20:03:00 | s.e.n
No táák, žádný krok zpět a hezky rychle deset dopředu. Být Vaším synátorem, tak s vámi zatřesu, abyste nebyla tou křehkou vázou, kterou každý hlupák rozbije. Chytrý člověk pomůže a těch máte kolem sebe dost. Vy učíte, stále něco nového předáváte, jste veselá, optimistická ženská, která má dobré kamarády, tak Vás přece nerozhází nějaká taková...Narovnat se, nosánek trochu nahoru, úsměv a ukažte světu, kdo je tady chytřejší. Zabrat musíte hlavně Vy, tak hodně štěstí, máte na to.
A ta příroda je opravdu velký pomocník:-))
09.07.2011 01:47:00 | strawbery
Jedna moudrá spisovatelka napsala: "Názory druhých se nás netýkají".
Obrovské moudro, ale někdy těžké se jím řídit.
Pravdou je, že v některých případech bychom se mohli rozkrájet a stejně lidi co nás rozbíjí na střípky nepřesvědčíme, že jsme jiní, lepší.
Držím palce, ať potkáváš více lidí, kteří uvidí tvé kouzlo duše a méně těch co umí ublížit.
04.07.2011 08:44:00 | monakora
Holce můžem dát taky do držky...to je jasný:-)zrovna řeším tohle téma...prostě neutočit,neoplácet ale být silný a nenechat si ublížit...možná by Ti pomohl křišťál a růženín...chrání a hojí zranění:-)jen tak mě to napadlo,protože kameny,stromy,rostliny a zvířata jsou moji přátelé...
03.07.2011 21:22:00 | la loba
Za dvacet let si řekneš, že to byla prkotina. Co to pro jednou urychlit a říci si to hned? :o))
27.06.2011 23:14:00 | Zasr. romantik
No, já jsem si to hnedka myslel:-), že to nebyl chlap, ale ženská, oni totiž některé ženy jsou pěkné KOČKY zákeřňačky:-)
27.06.2011 18:17:00 | Jeněcovevzduchukrásného
Jejda, holky, kluci, vy jste zlatí!
PS. To nebyl mužskej, na ty já jsem vážně opatrná! To byla taková neviňoučká usměvavá holčina...
27.06.2011 13:47:00 | hloubavá
Sestřičko moc mě to bolí za tebe, ale někde jsem četl hlubokou pravdu i když sám vím že to není lehké vždycky si jí připomenu:
Až jednou přijde den, kdy na střepy rozbije se tvůj sen, tu neplač, jen pevně zatni pěsti, vždyť říká se, že střepy přinášejí štěstí!
PS: Jinak Vám holky dodám baseballové pálky a potom si z jeho krve vytvořím válečné barvy na své tváři :-))
27.06.2011 13:41:00 | kasparoza
Johoho a já se přidávám k Mbonitě, kdopak si to dovolil? Po zuby ozbrojená jednotka žen s jednou nohou ve třmenu připravená vyrazit!
Nevzdávej to, ulity jsou moc malý a jen trapně stejný, venku je krásně i když na nás někde někdo číhá, kdo nám pořád prověřuje obranyschopnost našich slabin....
My tě nedáme!
27.06.2011 13:18:00 | zvířenka
Nebudu tak obsáhlá jako děvčata pode mnou..ale řeknu to krátce...
kdo to byl co Ti ublížil..kdo to byl...řekni a já ač malá vzrůstem půjdu a nabančím mu...fakt
Ty jsi totiž nádherná a velmi křehká a vzácná váza...zasloužíš si to nejjemnější zacházení.
27.06.2011 09:46:00 | Mbonita
Bambulka řekla to, co jsem chtěla
a je to pravda velmi veliká...
ještě tolik věcí drahá se Tě bude dotýkat
však nezavírej val a nepřidávej řady
venku tak krásně je a Ty ses rozvoněla
tak nenech mindráky, co umírají hlady
aby Tě mohli odkudkoli běsně cupovat
Jsi výší na výši jim zlehka vzdorovat :))
a já jsem poblíž - slyšíš?? Já jsem tady...
27.06.2011 06:10:00 | šuměnka
... to je ... život ...
Vím, jaké to je být důvěřivá, otevřená, věřit v dobro v lidech ... a vím, jaké to je, když dostaneš od života "po prstech" ...a to /ten/, v co /koho/ jsi věřila, Tě podrazí, zklame ...
Jenomže zklamání plyne z očekávání ... Takže?
...Přestat se hýbat a zůstat v ulitě je dost podobné tomu jako přestat vědomě dýchat. Že to na ledu klouže? Jo, asi jo, tak nazujme brusle nebo mačky a půjde to... Že je výstup příliš těžký a nejde ho dát na jeden zátah? Jo, tak si pomozme výškovým táborem, ať si zvykneme na jiné podmínky, hustotu vzduchu, méně kyslíku, počkáme na vhodnější počasí ...
... Nepřestávej věřit v lidi ...a zůstaň na cestě, ptz jinak bys mohla minout ty, kteří zase věří v Tebe ;-)
Jsem se nějak rozepsala :-) Dík za Tvé zamyšlení ...
27.06.2011 00:36:00 | Bambulka