Anotace: Spíše než úvaha se jedná o fyzikální příklad. Z volného cyklu pro milovníky fyziky - sbírka "Laco da Vinci aneb fyzika pro začátečníky". Kdo nemiluje fyziku, možná ho to k fyzice přiblíží a začne na ni pohlížet vlídnějším okem. A nebo mě pošle někam. :o))
A bude pořád hůř a hůř, Gabkine! Nejen s tím tvým Rudým právem. :o))
Na vysvětlenou: jde o příklad ze života na mocniny čísla dvě. Politika nebyla v příspěvku zmíněna ani náhodou. Stejně dobře jsem mohl zmínit Timesy. Jen mám nejasné tušení, že zas tolik z nás nemělo tu čest se seznámit osobně s anglickými novinami. Pokud se tě to dotklo, dej si tam Timesy místo ruďasa.
15.09.2011 12:42:00 | Zasr. romantik
Asi máš opravdu kašel. Nechytla ho od tebe i kalkulačka? Máš to skoro přesně, jen ty řády ti nesedí! :o)))
01.09.2011 21:40:00 | Zasr. romantik
:-) ...tady to žije
Ale teď vážně: po mém pečlivém měření a počítání mi to vychází:
výška složeného papíru: 2,56 metru
obdélník o stranách: 0,0002 x 114,3 mm
Dvakrát jsem to po sobě přepočítal, omyl je vyloučen.
01.09.2011 21:35:00 | Aťan
křivdíš jim, např. Sio chce buchtu od Jany, Mára až vyskočí z postele, poletí do hor a Aťánek má kašlíček :o))
01.09.2011 21:06:00 | hašlerka
Tobě bych je doporučoval a sobě bych to pokoukání naordinoval, ale ostatní se budou cítit asi pohoršeni.
Teda až na ty nemravy, které si zapisuji do deníčku, jako je třeba Aťan, Čubík, M.arek, Siorak a ostatní!
Už ho mám téměř celý popsaný!
Deníček.
:o))
01.09.2011 20:55:00 | Zasr. romantik