___________________________________________
Poznámka pod čarou:
V nejbližších dnech budou naši poslanci hlasovat o zákonu o veřejných zakázkách. Budou rozhodovat o tom, zda se firmy, které dostávají veřejné zakázky, budou muset „svléknout do naha“. Zda tyto firmy budou muset ukázat, kdo jsou jejich vlastníci a u koho končí peníze z veřejných zakázek. Uvidíme, zda poslanci jsou skutečně voleni občany a občanům slouží, nebo zda je ovládají kmotři a korupčníci.
(Zdroj: Hanička Marvanová:)
Aťánku, ty jsi mi dal narozeninám Tomíkovu fotku? Děkujůůůůůůůůůůůů :o))
30.10.2011 20:34:26 | hašlerka
Honzo, naprostý souhlas, to je i můj názor. Jsem pro, ať schopnější mají víc než neschopní. Ale bohužel dnes mají víc většinou jen "všehoschopní" na úkor schopných. Tohle by se mělo změnit a do omrzení zde budu dávat za příklad moje milované Švýcarsko s účinnou přímou demokracií. Prostě "ono to jde, když se chce". Nezbývá než vyjít do ulic, z jednotlivců mají papaláši jen srandu (vím to:)
30.10.2011 09:29:37 | Aťan
Tak, tak, za komančů měla drtivá většina stejné h...., a nebyli takové rozdíly v majetku jako teď.Já prosazuji celý život zlatou střední cestu, rovnováhu.Velké extrémy a to i v bohatství mezi lidmi vyvolají vždy dříve nebo později velké problémy.Je to logické a velmi jednoduché, když jde lidem o přežití tak ůtočí.Máme se na co těšit:-(, ale chápuje, bez rovnováhy to asi zase nepůde.H.
29.10.2011 17:39:33 | Jeněcovevzduchukrásného
Jen kopíruj,já se ke všem důležitým informacím jinak než přes Tebe nedostanu.
Pouze k některým,nemám tolik času :(
29.10.2011 14:57:37 | Iv
Jane, kdyby to vyústilo v další rok 1948, tak se jdu rovnou do rybníka zastřelit (anebo raději honem do Švýcar...). O další komunistickou totalitu opravdu nestojím:-)
Tohle jsem si 20. února 2010 zapsal do blogu: "17. listopad 1989 byl posledním hřebíčkem do komunistické rakve. Z některých komustických špiček se stali "tzv. čeští kapitalisté" a spolu s politickou a ekonomickou mafií dál okrádají české obyvatelstvo. Nová revoluce (už ne sametová) je jen otázkou času."
Viz:
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1002/komuniste-v-cechach
28.10.2011 13:50:52 | Aťan
Zajímavé a jen smutně dodám, jakou vládu jsme si zvolili, takovou si zasloužíme :-(.Ale i tak jednou na plotně mléko přeteče, je to jen otázka času.A až půjde lidem o živobytí a pak už jen o bytí, pak se lid totálně n..... a bude další rok 1948.A to nejen u nás, ale všude na světě, vždyť dějiny se přeci stále jen a jen opakují.H.
28.10.2011 10:52:04 | Jeněcovevzduchukrásného