Přátelská láska

Přátelská láska

Anotace: -

Pod slovy " přátelská láska" si mnoho lidí představí dva lidi kteří k sobě mají skvělí vztah, prožívají spolu mnoho krásných věcí,  důvěřují si a podobné věci!

Já se však nechci bavit o lidech! Už totiž vím, že né každému příteli se dá věřit, protože ne každý je tvůj přítel, jsou lidé kteří si na přátele hrají, ale pak Vám "vrazí kudllu do zad" - zamozdřejmě jen obrazně! =D

Ale to jsem už vážně odbočila, bavím se zde o věcech, které bych v tomto neměla vytahovat! Tedy mohla bych, ale musela bych psát o přátelství lidském, ale to já nechci!

O čem chci psát?

No přeci o přátelství, mezi člověkem a zvířetem! Už chápete proč přátelská láska? Zvíře jsi zamilujete, ale také se kolikrá stane i vaším nejlepší přítelem!

Svému zvířátku můžete říci své pocity s ním můžete spytovat svědomí, jen u nějse můžete spolehnout, že vaše tajemství nebude nikde vykládat, že s Vámi za kus švance půjde téměř kamkoli! Ale nejhorší je, jak o svého čtyřnohého přítele přijdete.... To je pak smutku..Kolikrát jsi přejete, že jste měli umřít místo něho... Kolikrát si to dáváte za vinu i když to Vaše vina být nemusí!

Ale stejně, vždy víte jedno a to to, že jste své zvířátko milovali, milovali jste ho a brali za přítele, všechny vzpomínky, které jste si spolu prožili si přemítáte v hlavě, pláčete nad nimi, je Vám líto, že jste nešli s ním, že jste se s ním pořádně nerozloučili, že jste mu neřekli, jak moc ho máte rádi. Někdy si to dokonce uvědomíte až jak o svého přítele příjdete...Uvědomíte si, že jste ho měli rádi, že nechcete aby už mezi Vámi nebyl! Je pro Vás hrozné představit jsi, že jste o něj přišli, že už ho neuvidíte, nesnesete pomyšlení na to, že by jste si měli pořídit nového přítele... Je to prostě hrozné a také smutné...

Proto.. Vame si svých čtyř nohých přátel a užívejme si s mimy dny, jako by měly být poslední které spolu strávíte, tudíž né truchlením, ale třeba procházkou v parku, filmy v pelíšku, vedle sebe svéo kamaráda, kterého hladíte po bříšku sem tam mu dáte pamlsek nebo si zajděte na cičiště, učte ho novým kouskům a za povedebé kousky ho pochvalte a třeba mu i něco k zakousnutí dejte... A třeba i aportování by Vašeho 4nohého mazlíčka bavilo, proto vyražte spolu někam a užívejte si!!!!!!!!!!!! =0) =*
Autor Adrilus, 28.10.2011
Přečteno 410x
Tipy 6
Poslední tipující: Adrilus, Maryje..., Lucy Susan
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Lucy Susan... Nemáte zač.. Vzpomínky jsou krásné... Vzpomenout si na někoho, či něco, kdo byl v našem životě důležitý je hezké.... =0)

18.11.2011 06:33:39 | Adrilus

líbí

Soucítím s tebou.Také jsem si to zažila a je to těžký.I když se na to člověk připravuje,najednou to přijde a je to šok.Díky tvému dílku se mi vrátily vzpomínky.Děkuji moc

17.11.2011 15:48:29 | Lucy Susan

líbí

=0) Děkuji... 14 let je tedy dost.... Je strašné přijít o své milované zvířátko...=/ Ale časem přejde smutek a v našich srdcích se usídlí někdo, či něco jiného, ale i přes to si na svého starého přítele vzpomenem...=0)

31.10.2011 21:18:43 | Adrilus

líbí

vím o čem píšeš....prožila jsem část svého života s jedním životem pejska....14roků....
radost -štěstí-věrnost ..................smutek.....

30.10.2011 17:20:40 | Maryje...

líbí

Pardon??? Já Vás vůbec nepochopila...Nevím jestli nadáváte konkrétně na mě, prosím o vysvětlení, děkuji..=0)

30.10.2011 12:17:13 | Adrilus

líbí

Kristova noho!!! Co se tu stalo? Další web v prdeli! Už jsme takto jeden, při "vylepšování" zažila. Vše bude jen horší. Prosím Tě, kdybych sem něco chtěla napsat, kde se tu chytám? Nevidím nic, na co bych klikla, abych sem něco mohla napsat. Díky, i když nevím, jestli najdu Tvou odpověď.

30.10.2011 11:17:17 | vandule

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel