Tato situace se dala čekat.Ti mladí zase za to zas, až tak nemůžou jak dopadají, naučili se to od nás
dospělých:-(.Ti, kdo se nedokáží uskromnit a budou muset mít stále a za každou cenu, každý h.... , ti na tom budou stále mnohem hůře.
A právě tito, nikdy moc nepřemýšleli do budoucna a když neměli keš, tak šli do nevýhodných hypoték atd.Jak říkám, jak si kdo ustele, tak si lehne a je to pořád z velké části jen a jen na nás samotných, jaký si to uděláme, takový to budem mít, z Velké části.
A o poliice škoda mluvit, teď už je tak Prohnilá, že se to nedá napravit, leda, vytrhnout a zasadit vše nové.
12.11.2011 10:38:55 | Jeněcovevzduchukrásného
Ahoj,já souhlasím s nikoffet,mám bohužel zatím zkušenost,že mládež kopíruje americký styl a čeká,že ať začne s čímkoli kariéra půjde vzestupně nahoru a do roka milionář :)
A co jsme my vyváděli tenkrát na Václaváku je jim úplně šumák.
Samozřejmě,že ne všem,ale znám jich dost.
Pořád tajně doufám,že jich není většina :)
Pokud je možné něco změnit,asi to bude na nás.
Bylo to hezké období-studenti nevyspalí,hladoví-my coby manuální pracovnice jim nosily jídlo a peníze,aby chom podpořily inteligenci,která to za nás řeší,chodily jsme na Václavák,jen jsme netušily,že až vznikne nová vláda-máme tam jít znovu,ne s klíčema,ale vidlema :)
08.11.2011 11:00:33 | Iv
Měl jsem kdysi umělecko-free-pokec přátel u básni Studna (SMS č.19)
http://www.liter.cz/milostne-smsky-19/
...tak se můžeme staří i noví Literáci scházet třeba tam, ...anebo rovnou tady, vždyť je to fuk kde, ...ale kdo to rozkecá širokodááááleko???
06.11.2011 16:25:58 | Aťan
Aťane, přijď někdy na kus řeči! Vyber si rubričku - jako za stara! Teda, než mne vyhoděj, že - jako za stara:-)
06.11.2011 15:36:05 |
Aťane, já Ti psal komentář, a chyt jsem tu virus. A hustej. Hodinku jsem léčil svůj sčot. Nechť pan Neuman tento přiblblý, nefunkční a jak vidno i nebezpečný web raději vypne. Nu a já jdu odsud do háje. Až bude fungovat nový web, podobný literárnímu, bez blbostí, bez cenzury a bez virů - pokouším se teď o něj s kýmsi - dám Ti vědět. Zdar Aťane, bylo mi ctí.
Ten můj koment byl pesimistický - mládeži je to fuk, ta jde po penězích, rychlých svatbách, hypotékách atd..
A my, co jsme v 89. roce cinkali klíči, bychom měli nyní chrastit řetězy.
Společnost je apatická, zastrašená fiktivními kecy o zadluženostech a každej se jen klepe, kdy půjde či nepůjde do důchodu.
Jak z toho ven?
Trošku nasilí asi.
nikoffet.h.c.
¨*!*¨
02.11.2011 23:29:02 |