Čeští politici si užívali po dvě desetiletí jízdu na vlně opojení mocí, stali se tak arogantními a zkorumpovanými. Podobné kritické hlasy, které označují český politický systém za "zahnívající stranokracii", mapuje prestižní týdeník The Economist.
Aťane já v plavkách nemůžu,Honza mě zná osobně a jak vidím moc to neschvaluje,tak ho radši poslechnu :-)
Honzo schodila jsem za poslední půlrok 10 kilo,tak už je to lepší,ale na plavky pořád málo :-)
Musím tu na sebe prásknout,že měřím 174 cm a vážím 75 kg.
A to jsem mívala záááááámlada 60.Musím se tam zas dostat.
Bože za co mě trestáš,vždyť skoro nejim :-)
Honzo zeptej se ho,až s ním budeš mluvit :-)
No jo chce to pohyb,tak se budu ještě snažit,abych v těch plavkách mohla alespoň k vodě a nemusela chodit v neoprenu :-)
A nebo že bych se přestěhovala do Afriky,do té země kde vykrmují násilím své dcery,aby se vůbec vdaly?
Ty jo,tam bych byla vychrtlina a nikdo by mě nechtěl.No a tady taky ne :-)
To je hrozný,vy chlapi máte děsnej vkus :-)
V jednom státě jsou v modě anorektičky,v druhym zas tlusťošky a krásná kyprá věstonická Venuše nikoho nezajímá :-)
No ale mě taky ne,naštěstí se jí moc nepodobám.
17.12.2011 13:52:14 | Iv
...úmyslně jsem podstrčil stopu, že se od švajců a dalších prosperujících (např. severské státy) máme co učit... chjoo :-)
05.12.2011 13:23:09 | Aťan
Tak to prosaď, držím ti palce... :-) Jak vidíš, kantony sice mají určitou volnost, ale přesto jsou zastřešeny - a porovnej jejich výsledky s našimi. blééé
05.12.2011 12:06:14 | Aťan
Vladan: pročti si co to přímá demokracie znamená. Ve švajcu také politici a zastupitelé lidi zastupují, ale když udělají velký průšvih, jsou snadno odvolatelní... atd., výhod pro obyvatelstvo je víc, nevýhod pro vůdce také, prohrab se v tom...
05.12.2011 05:30:13 | Aťan
Iv: Dík. Neslíbilas mi posledně, že sem dáš fotku v plavkách? :-)
Vladan: Omlouvám se, ale já na Literu čtu jen pár lidí, zvlášť když se rozdělil ještě na další dva kusy, Libres a Básně.cz... nestíhám...:) Odpověděl jsem jak jsem odpověděl, třeba oba chceme to samé - průhlednější kontrolu našich "velitelů". Ve Švýcarsku to tak je, funguje to, tak proč se toho bát, no ne?:-)
04.12.2011 16:07:10 | Aťan
Chtělo by to konkurenci, asi sem fláknu taky svojí fotku:-)), že, Ivčo?:-))
04.12.2011 15:36:43 | Jeněcovevzduchukrásného
Aťane já ještě neměla čas Tě číst,ale chci Ti říct,že na tý fotce Ti to sekne teda :) Už se Tě nebojim :)
03.12.2011 22:45:43 | Iv
Vladan: Ale zastupitelská demokracie (užší slova smys) je stále stejná! Její transparentnost se nezměnila! Umožňuje totéž, co před 50 lety…
S tím nesouhlasím. pro mne transparentnost znamená: kvalitní zákony a kvalitní vymahatelnost jejich naplnění. Někde zastupitelskou demokracii kvalitně využívají, a někde (např. u nás) kvalitně zneužívají. Proto opakuji, bez transparentnosti je nám jakákoliv demokracie k ničemu. Svobodu si přivlastní hlavně beztrestní zločinci, kteří parazitují na hodných ovečkách, neschopných ani zvoncem zacinkat. A dej si na mě bacha, jak tušíš na fotu, mám na sobě talááár... :-)
03.12.2011 17:33:58 | Aťan
To je dobře, že si rozumíme, lépe se v klidu domluvit, než se přesvědčovat palcáty :-)Z toho Miistr Jan Hus, když to viděl z hůry, co se po jeho smrti děje, neměl taky jistě žádnou radost.Jo a nevíš kde vězí Haryk, ten mi tady cekem chybí, bylo by to tady jistě, ještě pestřejší:-)
03.12.2011 13:36:35 | Jeněcovevzduchukrásného
Aťan-Psal jsem - Konkrétním, nejsem naivka a chci pomoci, vždy Konkrétním, konkrétně .Z nadací mám taky jednu neg. zkušennost, ale já se už dlouho snažím z chyb jednoduše ponaučit.Netvrdím, že pomáhat druhým, je pouze výsadou věřících a taky netvrdím, že pokud nebudeš věřit, tak tě čeká Cesta do tmy.Co zasejem, to sklidíme, je to prostě hrozně jednoduché.Jo a nevěř všemu co lidi píšou, já to beru s rezervou, vždyť jsme všichni nedokonalí Boží červíci:-)
03.12.2011 13:03:17 | Jeněcovevzduchukrásného
Šoller, jestli jsi finančně nezištně obdaroval hodné lidi, tak to tě šlechtí... ale není to jen výsada věřících, to dělají i někteří ateisté, viz akce Paraple + různé charitativní akce. Ale jestli jsi obdaroval vatikánské s.r.o., Bůh ti buď milostiv :-)
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1108/tajuplne-finance-vatikanu
...ale ty nejsi katolík, protestantů (evangelíků) se to asi netýká.
O Matce Tereze také padly mýty:
BBC uvedlo dokumentární film o praktikách v hospicích řádu Matky Terezy z názvem Hell's Angel. Podle tohoto dokumentu byla péče o nemocné velmi mizerná. Trpícím nebyly kromě aspirinu a modliteb poskytovány žádné utišující prostředky. Navíc, léčitelné případy nebyly posílány do skutečné nemocnice a lidé tak často umírali úplně zbytečně. Ve videu je popsán příklad 15-ti letého chlapce se zánětem ledvin, kterého řádové sestry odmítly poslat do nemocnice k záchraně života, protože kdyby to prý udělali s jedním, musely by to umožnit všem!
Bývalá vůdčí členka kongregace v New Yorku Susan Shieldsová odhaduje, že řád vybral jen v New Yorku za pouhý rok 50 milionů dolarů. Ačkoli z takového množství peněz mohla nechat postavit (nejen) v Kalkatě špičkovou nemocnici a hradit vzdělávání lékařů, ztratily se někde jinde.
Také peníze, které posílali dárci např. na zmírnění hladomoru do Etiopie, do Afriky nikdy odeslány nebyly. Přesto byla dárcům vydávána potvrzení o přijatých šecích pro Etiopii, říká Shieldsová.
http://atllanka.net/index.php?text=558-pekelny-andel-vatikanu-matka-tereza
Pak tu máme ještě 100 pedofilních kněží z Belgie...
http://www.mediafax.cz/zahranici/3964558-V-Belgii-spustili-zatah-na-stovku-pedofilnich-knezi
Aby bylo jasno, vážím si všech poctivých lidí, a je mi úplně jedno, jestli jsou věřící nebo ne. Rozhodně si nemyslím, že věřící jsou něco víc než nevěřící, nějací "vyvolení" jasnozřivci, či co...
03.12.2011 11:14:30 | Aťan
Ano, je to tak, nebudu skromný:-). A to kdybych Ti ještě napsal peněz cifru, které jsem s radostí dal konkrétním, hodným lidem, abych jim nezištně pomohl, tak by jsi mě asi napsal, že kecám a nebo by jsi mě nevěřil.A jsem za to rád i dnes, že jsem jim tenkráte mohl pomoci, i když teď máme huboko do žlabu.
Vidíš a už jsme zase u Bible, Skutky to nemusí být jenom slovo:-)
03.12.2011 10:40:39 | Jeněcovevzduchukrásného
Šoller - v jaké skupině se sám vidíš, to jsem si tipnul i bez Osvícené "vidiny". :-)
03.12.2011 09:59:57 | Aťan
Aťan - Já patřím do té pro Tebe, první skupiny.Nebyl jsem v životě žádný svatoušek, ale změnil jsem se a říkají to o mě i mnozí, kteří mě Dobře znali a znají.Dobře vím, že katlická církev dělala zvěrstva a proto si vážím Mistra Jana Husa a lidských dobrých skutků a né je falešných ůsměvů.V tom máš jistě Velkou pravdu.
Napsal jsem, že nejsem prorok a pak jsem už jen popsal svojí vizi budoucnosti v Evropě na základě mích zkušeností.Jsem přesvědčen, že Írán rozpoutá válku, a na to nemusím mít žádné věštecké nadání, toť vše.Jsem trošku šťoura po mé zlaté mamce, tak si ještě trošku š......:-)Nechť Vám Bůh otevře Vaše oči, tak jak Ježíš Saulovi:-)
03.12.2011 09:53:35 | Jeněcovevzduchukrásného
Šoller: U příbuzných a známých rozděluji věřící zhruba do dvou základních skupin: jedni věří ve svém nitru, pomáhá jim to žít i lépe a vklidu umírat. Ti druzí "věřící" používají Boha zároveň jako klacek a možnost se vychloubat. Lépe než "bezvěrci" rozumí minulosti i budoucnosti, mají zřetelné "vidiny", mají neměnný všechápající a všeobjímající úsměv na tváři... atd. Těch prvních si vážím, těch druhých moc ne.
__________________
Vladan: proti zastupitelské demokracii nemám vůbec nic, naopak. Ale pokud není transparentní a dovoluje to, co je výše popsáno, klad se změní v zápor. Zlepšeme tedy transparentnost, začněme kvalitnějším zákonem o akciích na doručitele, o přiznání majetku a příjmu všech vlivných ve státní správě, účinně trestejme viníky. Poctivím se uleví, budoucí mafiáni zváží rizika, jestli se jim tato činnost vyplatí.
Včera např. v TV zveřejnili, jak městští zastupitelé v Liberci porcují medvěda (rozdělují státní prašule). DĚS, BĚS!!! Pochybuju, že jsou v ČR výjimka. HK tentokrát musím pochválit, líp jim vidíme pod pokličku, viz:
http://www.hradeckralove.org/urad/verejne-zakazky
Bez přetvářky se přiznám, že jsem pyšný na svoje rodné město a byl bych moc rád, aby to samé mohly říct i moje děti.
Malý příklad hradeckého vzdoru: Před rokem zastupitelé města zohyzdili náměstí nepovedenou sochou Františka Ulricha. Odborná i laická veřejnost si to nenechala líbit a v červenci socha putovala někam do skladu, kde na ni po zásluze hodili celtu.
http://hradecky.denik.cz/zpravy_region/z-hradeckeho-namesti-zmizela-socha-ulricha20110719.html
http://atanova-zasuvka.blog.cz/0910/hradec-kralove
03.12.2011 07:52:12 | Aťan
Dobrááá Aťane, nic ve zlém, dám Ti již s Vírou pokoje.Mám Bohužel smůlu, že jsem se nenarodil třeba v Polsku, itálii, Španělsku...a nemám si zde o Bohu s kým ,až tak popovídat:-(.Kostelů snad nejvíce na Světě a toliko bezvěrců:-(.V polsku by to bylo obráceně, tam by jsi byl černá ovce Ty:-)Ale i kdyby Čechů ateistíků byly miliardy, má Víra bude silná až do konce Světa:-)Ale, kdyby jsi si to přeci jenom rozmyslel tak dej vědět, rád Ti mnohé objasním:-)
02.12.2011 19:38:41 | Jeněcovevzduchukrásného
Šoller: Tvoje roubování víry do komentářů asi nemá konce. :-) Kdysi jsem četl drsné vyprávění přeživších vězňů z koncenrtačních táborů za 2. světové války. TAM je ten tvůj Bůh opustil. Zabíjení a dokonce i šílené pokusy na dětech bylo v koncetráku na denním pořádku... hodně věřících víru ztratilo a já se jim nedivím. A dnes? Viděl jsi v afrických uprchlických táborech umírat tisíce hladových lidí alespoň v TV? Je to snad nějaká "spravedlivá" zkouška hříšníků? Buď od té Boží lásky a mně sem tu tvoji víru netlač, mám svoji. :-)
P.S. ...tam kde píšeš že se "mílíš" nebo "nemílíš" nevím oč jde. Jednotka délky?
02.12.2011 16:57:42 | Aťan