Je špatné být gay ?

Je špatné být gay ?

Anotace: ....

Je špatné být gay? Když to člověk nemůže nijak ovlivnit? ano,
moje babička řiká, že homosexualita je nemoc...ale stejně
jako neovlivníte co vám chutná, jaká hudba se vám líbí,
stejně tak neovlivníte to, jestli se vám budou líbit kluci a
nebo holky. Za to co posloucháte vás ( Většinou ) nikdo
nesoudí, proč tedy za to, že jsme "jiní" ? A jak moc je
homosexuál vlastně jiný ? Běžně Gaye ani nepoznáte, máte je
za přátele aniž by jste to věděli a jsou to dobří přátelé
jako každý jiný přítel. Proč tedy, když zjistíte že ten
kamarád je vlastně na kluky ihned změníte názor? Copak to
není ten samý člověk jako předtím, než vám to řekl? Co se
změnilo? Ach ano, předsudky...někdo řekl že homosexualita je
špatná a každý to tak vidí a přitom o tom nic neví. Ano,
možná není homosexualita přirozená ale proto ještě není ten
gay špatný, není to nakažlivé aby jste ho "vyvrhli" ...
Autor Olie, 28.07.2012
Přečteno 1012x
Tipy 10
Poslední tipující: Frr, poeta, Lachailla, Kropydlína Škopounová, Písnička...
ikonkaKomentáře (65)
ikonkaKomentujících (17)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Allena Ginberga považuju za jednu z největších svobodomyslných osobností- za básníka humanistu par excellence-je mi šumák, že byl homosexuál a jako jeden z prvních se angažoval v hnutí za práva geyů a leseb /ba byl dokonce neohroženým průkopníkem již v padesátých letech min. století/ !!!

05.05.2017 17:55:21 | Frr

líbí

člověk si homosexualitu nevybíra z toho důvodu,aby vyčnival,ale prostě se s tím narodí, mám kamaráda, který to ví od svých deviti let a kvůli lidem, kteři si hrají na moralisty se to bojí řict svým nejbližším, jinak homosexuální pudy jsou i u zvířat ,a v minulosti např. Za dob Ceasara ,homosexualita byla zcela normalni, takéj se už tenkrat vyráběly různa dilda a jiné sexuálni hračky.

31.07.2012 12:20:21 | whiolet

líbí

a s pedofílií se taky rodí. a za říma bylo normální spoustu věcí

31.07.2012 20:31:36 | Tadam

líbí

Kterých třeba věcí?

31.07.2012 21:05:23 | Kropydlína Škopounová

líbí

třeba incest

31.07.2012 21:21:22 | Tadam

líbí

já bych jen jako správcová lehce připomněla pravidla - přestože máte odlišné názory a nechápete se, zkuste se tady nenapadat v osobní rovině

a jako řadová uživatelka já osobně proti homosexuálům (potažmo lesbičkám) nemám ani to nejmenší a část názorů mi tu přijde přinejmenším bludná, chvílema úsměvná, chvílema k pláči a věřím tomu že kdybych se tu angažovala a snažila se o diskuzi, tak aj k vzteku

30.07.2012 19:50:07 | hanele m.

líbí

Náhodou, paní správcová, já se tu dozvěděla, kdo to jsou gynandromorfofilikové. Ale některé názory - třeba možnost léčit homosexualitu, - jsou pozoruhodné, je to užitečná debata, víme co jsme zač :-)

/Doufám, že já se chovám v rámci pravidel, či ne? - Znám se, tak se raději extra ujišťuju:-)/
Ahoj, dobrou noc.

30.07.2012 22:38:38 | Kropydlína Škopounová

líbí

Jediná podivnost "degenek" (asi nadávka) zde padla, jinak pouhá výměna odlišných názorů a návodů jak ušetřit a neničit se v rámci sexuálních odlišností:)

31.07.2012 08:57:12 | Lilien

líbí

Kropydlíno, co jsem četla, tys byla vzorná úplně :o)
dobrou

30.07.2012 22:41:08 | hanele m.

líbí

Já si myslim, že gayové to mají dobrý, protože jediní mají v životě šanci najít si normálního partnera xD.

30.07.2012 01:00:28 | Nikotin

líbí

optimisto

30.07.2012 15:18:57 | Lilien

líbí

Úvaha se mi zdá fajn i formou (byť amatérskou) i odezvou (byť všelijakou:)

29.07.2012 17:55:29 | Lilien

líbí

Jo nikdo neovlivní na co je, jestli na stejné pohlaví, na zvířátka nebo či děti. Když se léčí pedofilie, či zoofilie tak proč se toleruje naprosto stejná úchlka která je jen oriontovaná jinak? Homosexualita je nemoc, nebo spíše vrozená vada, a měla b být léčena stejně jako pedofílie.

29.07.2012 13:56:38 | Tadam

líbí

Jsi prostě úplný debil !!! Myslím, že je hlavní, když má někdo někoho rád !!!! A nemoc to určitě není, ty idiote !!!

05.05.2017 15:28:27 | právo pro gaye

líbí

Jak se léčí pedofilie, jak se léčí homosexualita - povidej...

29.07.2012 19:29:08 | Kropydlína Škopounová

líbí

Léčení homosexuality by vyšel na pořádný balík, rozhodně na víc než registrované partnerství, které ušetří už jen na tom, že nepobírá příspěvky a úlevy za děti.

29.07.2012 20:53:19 | Lilien

líbí

Ale dyť se to léčit nedá, herdekkrucinálfagothimlhergotsecelement!

29.07.2012 20:57:35 | Kropydlína Škopounová

líbí

No, ale ty pokusy léčebné k radosti extrémistům by se prodražili, to by vyšlo levněji je rovnou upalovat a to jsme zpět v prehistorii:/

29.07.2012 21:06:38 | Lilien

líbí

ještě to sám pro sebe nějak uzavřu. ty říkáš, že ten, kdo zabije deset lidí pro svou potěchu, je stejný jako ten, kdo pro svou potěchu ukrade deset tabulek čokolády. obojí je zločin, oba dva tedy dostanou křeslo. je hezký, ten tvůj jednoduchý svět.

29.07.2012 17:59:42 | CCGREE

líbí

Homosexualita běžně nezneužívá slabších, házet ji do jednoho pytle s veškerým úchylstvem je dost necitlivé.

29.07.2012 14:57:31 | Lilien

líbí

To není o citlivosti, je to o pravdě. Homesexualita je uplně to stejné jako pedofílie. Akorát je společensky tolerovaná.

29.07.2012 15:55:28 | Tadam

líbí

já to snad ani nechci slyšet, jak jsi na tu pravdu přišel

31.07.2012 20:20:22 | kočkopes

líbí

by mě zajímalo, jak jsi na tu pravdu přišel?

29.07.2012 23:06:57 | ewon

líbí

Tak to mě teda taky.

29.07.2012 23:13:48 | Kropydlína Škopounová

líbí

Homosexuální sex je o dobrovolnosti dvou dospělých jedinců, což u pedofilie ani zoofilie není. Tudíž je laciná lež tvrzení, že jde o totéž. Je příliš jednoduché házet veškeré odlišnosti do jednoho pytle. Tímto stylem bychom se vyvraždili navzájem třeba jen proto, že soused neposlouchá rád metal, ale popík.

29.07.2012 16:03:54 | Lilien

líbí

Nikoli, humanismus a přehnaná tolerance je to co nás ničí. Konkrétně třeba tohle. Namlouvat si že homosexualita není špatná je pokrytectví. Jak sem již psal je to uplně to stejné co kdejaká jiná úchylka. (bavím se fyzicky, nikoliv morálně)

29.07.2012 16:09:42 | Tadam

líbí

z tvého pohledu na věc je ale špatná i heterosexualita, vlastně cokoliv. kdo jsi, že se odvažuješ soudit dva lidi, kteří se mají rádi. nebo je homosexualita o něčem jiném? jak můžeš srovnat homosexuála s pedofilem, a ještě se tím tady chlubit. pokud existuje homouš, který k sexu někoho nutí, pak je to stejně špatné, jako když to udělá heterosexuální pedofil. ty máš problém s něčím úplně jiným.

29.07.2012 16:29:47 | CCGREE

líbí

Nejsem humanistka, pouze rozlišuji. Neničí mne nic, akorát mne nebaví slepý extrémismus. Homosexualita je patrně hrstka z toho, co tě ničí. Nenech se ničit tím, co se tě v životě nikdy osobně nedoktne.

29.07.2012 16:12:59 | Lilien

líbí

Nevím o tom že bych měl nějaký problém. Fyzicky je to stejná porucha jako ostátní výše menované. Když se léčí ty, proč by nemohla být léčena homosexualita. A ano poškozuje mě to. V době kdy nejsou peníze ani na vodu, si tadyklidně pochodují buzíci, nehledě na to kolik nás to stojí peněz. Poruchu vzvedáváme vrámci liberalsmu do normálnosti. Mě je fuk jestli si kuchají zadky nebo si to rvou třeba do uší. Ale nesnesu glorifikaci nemocných, odmítajících léčbu.

29.07.2012 16:57:13 | Tadam

líbí

Ty nemáš na vodu a dotuješ buzíky? To by mne taky ničilo, ale v tom ti nikdo nepomůže:)))
Jo a s fyzičkou jakákoliv sex. deviace má pramálo společného, v tom je to stejné alespoň.

29.07.2012 16:59:08 | Lilien

líbí

Já mám finanční dostatek, a ano, sere mně že z mojich daní se bukvy dotujou.

29.07.2012 17:00:15 | Tadam

líbí

Z daní se dotuje většina nadbytečností, ale homosexuálové jsou povětšinou ti, kdo nemalé daně odevzdávají a nic se jim nedotuje.

29.07.2012 17:02:38 | Lilien

líbí

Víš na kolik milionů vyšel ten jejich trapný pochod? Nebo kolik daní utíká státu díky registrovanému partnerství? Homesexuálové jsou taktéž největší přenašeči HIV. Nejenom že tím ohrožují lidi, ale také léčba je dost drahá.

29.07.2012 17:08:16 | Tadam

líbí

Ty jsi tak neskutečně hloupý/á, že si mě snad raději zablokuj, ať mě nesvádíš.

29.07.2012 19:27:33 | Kropydlína Škopounová

líbí

Jó, to je tragédie:) Tak je nešoustej ať to nechytneš bojovníku modra.

29.07.2012 17:17:36 | Lilien

líbí

řekl někdo koho pohoršuje porno

29.07.2012 17:19:35 | Tadam

líbí

Mne porno absolutně nepohoršuje, nauč se aspoň číst a odevzdávat co nejmenší daně:)

29.07.2012 17:20:09 | Lilien

líbí

Proč bych se měl učit odevzdávat co nejnižší daně?

29.07.2012 17:21:04 | Tadam

líbí

tebe chtěl někde nějaký gay sbalit, přiznej se. tys to prostě neunesl.))
nevěděl jsem, že nás buzíci okrádají o peníze, okamžitě jdu začernit duhu a odteď nosím už jen černou.
ty jsi ten případ člověka, který, když chce bít psa, hůl si najde.
tak už zapadni, smiř se s tím, že nebudeme mít na chleba, protože gayové chodí v průvodu, a nevyčnívej, když to neumíš.

29.07.2012 17:24:15 | CCGREE

líbí

Ať nejsi tak zničen, nejlepší je pobírat sociálku, to pak bukvy utřou:)))

29.07.2012 17:21:39 | Lilien

líbí

CCGREE, aha došli argumenty tak jdeme na osobní útok. Fajn. Jsi degenek

29.07.2012 17:25:28 | Tadam

líbí

došlY argumenty, když někomu nadáváš do degénků, piš alespoň bez hrubek

31.07.2012 20:22:34 | kočkopes

líbí

Víš co všechno z Tvých daní bys mohl skutečně dotovat? Homouši jsou dost zaostalí v jejich využívaní a tobě udělá třeba trochu dobře, když se jich nebudeš účastnit:) To je dobře míněná rada a argument, nic víc.

29.07.2012 17:32:25 | Lilien

líbí

Předně uvedu že jsem bílý heterosexuál.
Ale k věci: homosexuálové a cikáni nás dohromady nestojí ani setinu toho, co ukradne elitářská mafie, viz:
http://www.ceskapozice.czwww.ceskapozice.cz/byznys/podnikani-trhy/jeden-rok-korupce-stoji-cesky-stat-100-miliard-korun

Srovnání pedofilie s homosexualitou opravdu hodně pokulhává, souhlasím s Lilien.

29.07.2012 17:27:12 | Aťan

líbí

Homouši jsou na literu v 5% menšině těch neškodně hodných, takže dotazovat by se mělo jinde:)
Nicméně homosexualní jedinec nenaplňuje tradiční hodnoty rodiny jako základy státu, proto je tradičními obyvateli hodnocen podřadně.

29.07.2012 09:13:51 | Lilien

líbí

homosexualita je v poho :)

28.07.2012 23:22:09 | poeta

líbí

Já třeba můžu z vlastní zkušenosti jakožto lesba :-D říct, že to neni nenormální a že homosexuálové a jejich vztahy nejsou o nic lepší ani horší než ty heteresoxuálů... všechny emoce a záležitosti ve vztahu sou naprosto stejné - láska, žárlivost, hádky, učení se toleranci a vycházení s druhým prostě všechno včetně sexu. Možná snad jen by za zmínku stálo říct, že homosexuální páry (né všichni samozřejmě)ale mnoho z nich spolu vydrží velmi dlouho a i napořád snad proto že si dokážou toho druhého více vážit.

28.07.2012 21:10:42 | Lachailla

líbí

Promiskuita u homosexuálů a lesbiček je vysoká - trochu míň idealizování prosím. Další předností heterosexuálů (kterou těžko zpochybníte) je zachování rodu.
Dál bych rád poznamenal, že mezi heterosexuály i homosexuály bude procentuálně asi stejné množství chytrých i tupců, tam bude těžké objektivně soutěžit bez relevantních čísel.
Přiznám se, že když vidím na filmovém plátně vášnivě se líbat dva chlapy, dělá se mi zle. Zřejmě mě homosexuálové budou považovat za nenormálního s předsudky, co se dá dělat, nějak se s tím musím vyrovnat.

P.S. Mám dva kamarády homosexuály, ale tolerantně se o sexualitě nebavíme, proč taky, že jo? Ani jeden přeci nechceme toho druhého převrátit na svou "víru", protože dnes už i (některé) malé děti vědí o vrozené dispozici.

29.07.2012 13:05:41 | Aťan

líbí

Tys viděl na filmovém plátně vášnivou líbačku dvou chlapů? Co to bylo za film?

29.07.2012 13:44:51 | Kropydlína Škopounová

líbí

Podobné části filmů jsem viděl v TV asi tři, ale názvy si nepamatuju, páč dálkový ovladač včas zapracoval. :-) Vloni byl na Karlovarském festivalu nějaký slavný homo-film, (dcerka se s hlavními hrdiny po shlédnutí nechala vyfotit)... což je důkaz, že naše rodina je tolerantní.

29.07.2012 13:58:22 | Aťan

líbí

Neříkám, že nejste tolerantní rodina. A ani o Tobě samotném, si to nemyslím - někdy:-))

Já mám pocit, že o životě a problémech homosexuálů toho příliš natočeno (solidní, nezesměšňující a neupatlanou formou) nebylo. Nechce se o tom světu moc mluvit. Ale co myslíš, když takový homosexuál vidí, kterak se ve filmu líbá chlap s ženskou - vášnivě... taky se mu nedělá dobře?


;-)
.

29.07.2012 14:13:18 | Kropydlína Škopounová

líbí

něco jsem ti našel:
http://www.totalfilm.cz/2011/11/v-praze-vcera-zacal-festival-mezipatra/

29.07.2012 14:43:58 | Aťan

líbí

Když se mu dělá blbě, tak ať si přepne jako já, to je jeho věc, my se potřebujeme rozmnožovat už v jejich vlastním zájmu - zase se narodí nějaký další homosexuál či lesba. (prý se nemá používat zdrobnělina "lesbička", někde jsem četl)
Kvalitních filmů s touto tematikou se natočilo asi hodně, páč jsem byl dcerkou poučen ...ale stejně jsem všechny názvy zapomněl. :)

29.07.2012 14:30:50 | Aťan

líbí

Jako, máš pravdu, pokud se z biologie pamatuju, za homosexualitu je "zodpovědný" tvar jednoho kousku mozku, takže biologicky přirozený je to stejně, jako že cihla hozená ze třetího patra ti udělá z hlavy kaši.. ale nechápu, proč to teda publikuješ, neb literárně nevim no...

Podobné proklamace by si přece zasloužili všichni s neškodnou deviací, např. nekrofilové nebo gynandromorfofilikové; a stejně tak bych v tom neviděl literární smysl.

28.07.2012 20:48:07 | milk-fed gimp

líbí

Dík za vzkaz:)

29.07.2012 20:15:13 | Kropydlína Škopounová

líbí

Kdo jsou gynandromorfofilikové?

28.07.2012 22:51:03 | Kropydlína Škopounová

líbí

abych ti tady nedělal jenom bububu a nepráskl za sebou dveřma, se mi to zdá trošku.. strohé. Úvaha z definice je zamyšlení se nad problémem, možnou souvislostí, příčinou, důsledky, možné přesahy.. Tohle mi přijde spíš jako taková osobní zpověď než úvaha na dané téma.
Jasně, že tu není kategorie na všechno, ale snad rozumíš, co myslim-

Tak já teda tak a čau :-)
milk

28.07.2012 20:53:45 | milk-fed gimp

líbí

být gay není nic zlého přece, nikomu to neubližuje, nekácí to deštné pralesy, nezamořuje atmosféru, tak co řešit? co na tom záleží, jestli je to normální, nebo ne, když to stejně nebude řešit lidstvo, ale vždy jen ten dotyčný sám se sebou.

28.07.2012 20:46:39 | CCGREE

líbí

Možná by se dalo založit v diskusním fóru vlákno na toto téma, tvůj článek je sice pravdivý, ale na leccos se i ptá.
Jestli být gay je, či není špatné - asi se to takhle říct nedá, ale je fakt, že kdo se narodí jako gay,má se nejspíš po celý život s čím smiřovat. Už jen třeba proto to má o něco těžší, než hetero-. Nevím no, stálo by to za diskusi.

28.07.2012 20:36:05 | Kropydlína Škopounová

líbí

myslím že bude stačit toto vlákno :-))

29.07.2012 13:09:41 | Aťan

líbí

Nedokážu tenhle text posoudit z hlediska formy, ale... Máš můj naprostý souhlas, opravdu se mi tahle úvaha strašlivě líbí, asi bych to nedokázala vyjádřit lépe:) Jen nevím proč by nemohla být přirozená, to že je něco menšinové ještě neznamená, že je to nepřirozené:)

28.07.2012 20:34:09 | Písnička...

líbí

Proč není přirozená? Nic proti gayum, ale přirozené je plodit děti. A to dva chlapi nezvládnou :D

29.07.2012 14:34:02 | vyskovak.cz

líbí

no ale pak máš nepřirozené i impotentní páry

30.07.2012 17:13:36 | milk-fed gimp

líbí

To je něco jiného, ale nechci se hádat.

30.07.2012 17:17:49 | vyskovak.cz

líbí

Zato kuchání děr jim jde ostošest

29.07.2012 17:27:39 | Tadam

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel