Úžasný, jak člověk dokáže asociovat o věcech, o kterých nic neví (to jsou ty o budoucnosti, nebo dokonce pokus o vlastní sebereflexi pomocí vymezení sebe sama žebříčkem hodnot). Otázka je, co napíšeš za 5 let, za 10 let a co se v té výpovědi změní. To by mohlo být zajímavý – to by snad řeklo o tobě víc, než samotná obsahová stránka jednotlivých sdělení.
09.04.2014 10:27:48 | dead-head
Nemyslím si, že jsi svůj úkol splnila ledabyle :) Je to velmi hezká úvaha, nevím proč, ale něčím mi tato myšlenka připomíná Pána Prstenů :) Jen tak dál a můžeš to dotáhnout na úspěšného mistra v úvaze nebo spisovatelku :)
03.03.2014 11:48:46 | Orist Grey
Palce nahoru, doufám, že tě ve škole nepodhodnotili, protože je to opravdu zdařilá úvaha a opravdu dobře mířená. Sakryš! Ty děti jsou generaci od generace inteligentnější. :OD Ási už začínám být fakt stará. Mám dva sedmileté kluky, a nevycházím z údivu, když mi cestou do školy, vysvětlují své vlastní teorie o fungování černých a červích děr a volného subprostoru ve vesmíru. K tomu si píšou svůj sešit vlastních autorských vtipů, doplněných vlastnoručními ilustracemi. Začínám mít pocit, že už Vám mladším musíme pomalu, ale jistě vyklidit pole. Ty brďo, toto letí. :ob Přeju hodně štěstí a inspirace do dalšího tvoření. :O)
10.02.2014 08:09:01 | Tichá meluzína
Komentář mě moc potěšil, děkuji :) .Vaši synkové budou asi pěkní vědci :)
10.02.2014 09:15:51 | Monsterka