Tvá anotace mne nejprve odradila, ale pak jsem si řekl, že to překonám...a ejhle...anotace je začátkem textu, který se ale stočí trochu jiným směrem.
Předpokládám, že anotaci jsi nevyplnila a tento server v tomto případě automaticky dá začátek textu, což může být (a v mém případě bylo) zcestné!
Prosím...anotaci je třeba vždy vyplnit...ale pokud nechceš, stačí tam dát jen tečku a bude to o.k.:-)
K. textu...na osud nevěřím...čistě selskou logikou(a o tu se poměrně opíráš)
pokud jsou má rozhodnutí dílem osudu...potom netřeba se rozhodovat, jelikož je předurčeno, jak to dopadne.
Dle mně je víra v osud celkem mimo.
Jsem člověk svobodný a dělám různá rozhodnutí.
Ano, spousta rozhodnutí nemá výsledek dle mých představ, ale to je proto, že jsem nevzal v úvahu další hlediska, které by mohly mé rozhodnutí ovlivnit.
Proto, pokud je čas, je třeba o každém rozhodnutí přemýšlet, aby mělo co možná nejmenší nečekané dopady na můj život (zcela to podchytit nikdy nejde)
Věřím v bibli. A v této knize, jejíž moudrost nikdy nezestárne jsou důkazy, že "osud" neexistuje, naproti tomu lidé jdou nedokonalí a často dělají chybná rozhodnutí.
Některá rozhodnutí, jak píšeš, se nedají vrátit...o to důležitější je, důkladně si volbu promyslet.
Celkem pěkná úvaha. (i přes nezájem čtenářů...na tom si stojím.)
PS.: možná to ale kazí ten úvod v anotaci...
RM.
31.05.2014 11:39:35 | Robin Marnolli