https://www.youtube.com/watch?v=u9Dg-g7t2l4
dneska jsem seděla v jedné naprosto krásné hospůdce, tedy před ní na zahrádce... hospodě, co má duši, má duši mých známých... a vůbec duši a to já ráda... seděla jsem tam s partnerem a naším kamarádem a se třemi psíma holkama ...seděli a klábosili... chyběly nám dvě, partnerka přítele a moje starší psí slečna... jedna zažívá období negace a druhá .... přisedl k nám majitel, pán, co ho známe x let...jak se vede? ptali jsme se zároveň... vypadáš zachovala a hezky pronesl... díky, usmála jsem se... zůstali jsme ve třech... co Ája? zeptal se kamarád, mlčela jsem a partner jen... no už ani nevím, jestli má radost... a vůbec... ucítila jsem kamarádův pohled, zvedla jsem oči a naznačila ne... poté se zvedla a šla na záchod... tam se u umývání rukou potkala s paní a ta se mi zeptala ještě jste v nemocnici? a i s psíkem? my se známe? zeptala jsem se... já vás ano, vy mě asi ne... ještě chvíli spolu promlouvaly venku... a pak každá šla za svými... partner šel na záchod a kamarád, co Ája? ne, naznačila jsem a utírala si slzy, chytil mi za ruku... já vím, že jsem to dnes posouval, ale jsem rád, že tu jsem... usmála jsem se... ani nevím, zda to někdy bude jinak, ale ... slíbil jsem a jsem a podíval se na mě... a já si uvědomila, že s tímhle chlápkem jsme si občas lezli na nervy, dohadovali se... hádali.. ale... když cestou zpět s puchýři se smál, objal mě... a když v noci přišla sms díky za hezkej večer jsem si uvědomila, že....
kdybyste jednal/a podle svých myšlenek
patrně je z vás zločinec
vždy máte možnost volby
mezi dvěma způsoby
není to ale smyslem pro morálku
který vás drží stranou špatné cesty
je to váš instinkt pro výběr
co vám bude vyhovovat lépe a déle
nevíte co vás nutí opouštět své nápady
máte za to že je to slabost či pochybnosti
ale není to tak
je to instinkt zvířete
touha žít
nebojíte se pastí na člověka
ale pastí co svádí z vaší cesty
kdybych vás nepotkal/a
podlehl/a bych svým pochybnostem
chcete udělat něco nebezpečného?
kdo ví co je a není nebezpečné
nebezpečné jsou pochybnosti
...
děkuju...
někdy nad vším, co bylo objevíte něco víc...
04.06.2017 03:40:44 | zelená víla
Jakoby jsi vykročit jiným směrem :) líbí se mi ta naznačená celistvoST ... tomu se říká změna je život?
26.05.2017 23:58:49 | Malá mořská víla
Velmi užitečné sdělení:-)
25.05.2017 11:36:58 | SVĚTLO INSPIRACE